středa 6. dubna 2016

... vonné svíčky ...

... neuměla jsem popsat vůni ANGEL´S WINGS od YANKEE CANDLE a tak jsem nakoukla na jejich stránky, abych věděla jak ji popisují. Při hledání jsem zjistila, že v akci "Vůně měsíce března" je i moje další oblíbená vůně A CHILD´S WISH , kterou už si popsat troufnu. Připadá mi jako nádherné letní osvěžení - vzduch, sluníčko, léto jemně něčím provoněné. Stránky YC jsem raději nesledovala, právě proto, abych nic neobjednávala :-) Při tomto prohlížení jsem ale zjistila, že mají v nabídce i vonné čajové svíčky a v mých oblíbených vůních. Takže jsem zase objednávala a nezůstalo jenom u svíček, ale přibrala jsem na léto ještě nejmenší svíčku ve skle ...




... hned jsem jednu malou otestovala a ona provoněla celý obývák ...


... vonným voskům a svíčkám od YANKEE CANDLE jsem propadla už před 2 roky, někdy před vánoci a začalo to andělskými křídly. Postupně jsem vyzkoušela ještě CAPPUCCINO TRUFFLE a RED RASPBERRY. Ta první voní tak jak uvádějí jako kávová pralinka a používám ji spíše na podzim nebo v zimě. A tu druhou střídám v létě s již zmiňovaným dětským přáním ...


... nebýt oné diskuze a snahy o popis vůně u Marcelky z blogu Nordic Passion, nebylo by nových přírůstků ani tento příspěvek. Marci moc děkuji :-) ...

3 komentáře:

  1. Dani, dekuji, jsi moc hodna. A ta zelena vypada uz od pohledu moc sveze a prijemne. Verim, ze i tak voni, tak si je hezky uzivej:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-) chtěla jsem po těch velikonocích něco zeleného a tohle přišlo tak nějak samo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si dřív také hodně zapalovala vonné svíčky, líbilo se mi, jak byt krásně provoněly :-) . Pak jsem ale objevila solné svícny , které jsou ještě lepší :-) . Kupuji si do nich obyčejné čajové svíčky, ale možná by šly i ty vonné, to bych mohla zkusit :-) .

    OdpovědětVymazat