sobota 30. dubna 2016

... Štramberk ...

... neplánovaný výlet do Štramberku. Bertíka jsme vyzvedli ze školky a jelo se ...


... stavili jsme se v malém obchůdku s keramikou něco domluvit ...



... a pak jsme se vydali na náměstí. Je krásně opraveno. A při takovém ukázkovém počasí se fotilo samo. Takže dnes je fotek opravdu mnoho, protože jich spousta vyšla a bylo mi líto je neukázat ...







... po schodech jsme vyšli nahoru k Trúbě. Daly mi zabrat :-) na fotce nejsou vidět všechny ...


... tady jsem schválně fotila, abych nabrala sílu vyjít těch pár dalších schodů :-)) ...


... nahoře u Trúby ...




... a panoramata Beskyd ...





... Trúba s útulnou, která je nově zrekonstruovaná. Dovnitř jsme se nedostali, už měli zavřeno ...






... panoramata z druhé strany. Bílý proužek sněhu je sjezdovka na Pustevnách a vyvýšenina vpravo Radhošť ...


... chtěli jsme si nahoře naproti Trúbě dát kafe, ale neměli šlehačku. Klobása z udírny, byla ale výborná ...


... a na kafe jsme si zašli při zpáteční cestě do Hotelu Šipka na náměstí ...


... bylo výborné, přesně podle našeho přání, s mlékem navíc :-) Akorát nevím, jaké tam mají dobroty ke kávě, nic jsme nechtěli a nepodívala jsem se. Interiér se mi moc líbil ...




... i venku ...



... náměstí z druhé strany ...


... už z auta jsem vyfotila ještě věž s hodinami ...


... ve Štramberku je spousta zajímavých míst. Z náměstí se dá dojít do Botanické zahrady, k rozhledně  Bílá Hora, která je ve tvaru šroubovice DNA nebo do Jeskyně Šipka. Spousta dalším možností Štramberka tady. Štramberské uši jsme samozřejmě koupili ...


4 komentáře:

  1. Moc hezke misto i fotky, nikdy jsem v te casti nebyla. Beskydy mam ale na seznamu:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji :-) Mám je moc ráda. Jsou své ... a děkuji. D.

      Vymazat