sobota 23. dubna 2016

... páteční dopoledne ...

... Bertík s Madlenkou se už dlouho neviděli, tak jsme se s Lídou domluvily, že půjdeme na prolézačky (chtěla jsem napsat průlizky, ale kontrola pravopisu mi to podtrhla :-)) a pak někam na oběd. Zajeli jsme ke Karolině ...


... Jeníček to jistil z kočárku :-) ...





... tenhle typ prolézaček oběma dětem naprosto vyhovuje ...






... když jsem docházeli k průlizkám létala tam vzducholoď. Myslela jsem si, že je nějaká reklamní a přivázaná, ale ani jedno to nebylo, létala si kde chtěla. Byla na dálkové ovládání a bez reklamy :-)) ...





... počasí nám přálo, děti se vyřádily, my jsme si popovídaly, bylo to moc krásné dopoledne. Večer jsem šla na koncert. O tom v příštím příspěvku :-) ...

2 komentáře:

  1. No to je zabavy - dopol s detmi a obidek, vecer koncert. Parada:-). Prolezacky vypadaji dobre, jine nez u nas:-). Hezkou sobotu. M.

    OdpovědětVymazat