čtvrtek 23. srpna 2018

... na lodi ...

tento den byl bouřkový. Chvíli hromy a blesky, chvíli sluníčko ...


... vyrazili jsme na loď na jezero Millstätersee. Ono je v dešti na lodi lépe než ve vedru ...



... zaujala mě tahle lodička, tak jsem ji začala foťákem pronásledovat ;-) ...




... fotíme se s Bertíkem navzájem ...


... myslím, že se mu fotka i podařila ...


... a konečně se dostal ke kormidlu ...



... tyhle dvě poslední fotky už nejsou z lodě, ale ze břehu. Loďka se mi ztratila a najednou se zase objevila :-) ...



... přeji krásný den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danko, úžasnééééé. Takový zážitek ti upřímně závidím :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivi, lodí, nebo spíše té vody jsem se hodně bála. Je to už lepší, ale respekt z tolik vody mám. D.

      Vymazat
  2. Moc prima projížďka. Bertík musel být nadšený.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bertík už je rozmlsaný, ale hlavně, že urval na chvíli to kormidlo ;-) Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  3. V bouřce bych se na loď bála :o), té se bojím i doma v obýváku. Ale projížďku po jezeře lodí bych brala i ve vedru, to mi nevadí. Danko pěknou dovolenou si užíváte.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bouřka nás naštěstí minula. V bouřce jsem zatím jednou seděla na otevřené lanovce a zastavili ji, to bylo něco! Ve vedru je na lodi děsně :-)) Krásné dny Álo, D.

      Vymazat
  4. Všechny fotky z jezera jsou pěkné - ale ta poslední, ta je nej...

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě to byl prima zážitek, Dani. To odrážející se slunce na hladině je nej:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, taky se mi líbí. Už ji mám na seznamu k udělání. D.

      Vymazat