sobota 25. srpna 2018

... maria worth a pyramidenkogel ...

Bertík musel být se mnou a jenom na vodu koukat. V Maria Worth jsme nenašli místo, kde by do ní mohl ...


... zabavili jsme se focením, koukáním na projíždějící lodě a já kafíčkem. Po náročném dni plném muzeí jsem ho potřebovala jako sůl ...







... a to je moje druhé letošní nejprotivnější a dražší kafe v Kärnten. Tady jsem se rozhodla, že buď bude se vším všudy ok, nebo nebude. Byla doba večeří a já jsem nic víc než jedno kafe nechtěla. Nezabírali jsme místo, restaurace byla prázdná, ale číšník byl "dotčen" že nic víc nechci a dal mi to najevo ...







... po kávě jsme se prošli po městečku. Tento domeček se mi moc líbil a byl opuštěný, jezero měl přes cestu ...



... a tady mě ani nenapadlo, že tak za hodinu budu na této rozhledně ...





 
... ona je odsud co by kamenem dohodil ...










... a tímto náš náročný den skončil ...

... mějte se krásně ...

Danka

10 komentářů:

  1. Super výhledy a moc krásné fotky.
    Já hory v létě mám taky moc ráda.
    Přeji hezkou zítřejší neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, ještěže ty hory máme :-) Krásnou neděli, D.

      Vymazat
  2. Pěkná rozhledna a super výhledy za mírného soumraku (který je dělá takové tajemné). A měli jste opravdu náročný den..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den byl opravdu náročnější, ale na dojetí je to dál od ubytování, tak je dobré to využít.

      Vymazat
  3. Ta rozhledna je děsivá, ale ostatní super. Máte Dani spoustu zážitků, ty snímky jsou super.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henriet, my máme tu rozhlednu moc rádi. Dokonce je na youtube i její stavba ;-) D.

      Vymazat