neděle 27. srpna 2017

... den dvacátý - adler arena ...

moc jsem z návštěvy tohoto místa nebyla nadšená, ale řekla jsem si, že se podívám na hrad, kolem kterého hodně často jezdíme a že by mohl být zajímavý. Byl. Dnes se ale zmíním o show, která v něm probíhá ...



... je to show dravých ptáků. Jsou vycvičení a tenhle "Rumburak" (obrázek dole;-)) slyší na jméno Isabel. Když předvedla své číslo, cvičitel ji nechal ještě chvíli proletět kolem hradu a pak zavolal její jméno. Byla švihem u něj ...



... neznám názvy ptáků v Češtině, natož v Němčině, takže omluvte prosím mou neznalost - není to moje parketa :-) Zachytit je při letu byl taky oříšek, protože můj foťáček není takové dělo, jako má tento pán, ale občas se mi to podařilo ...



... tenhle se po předvedení svého čísla, sežrání odměny způsobně postavil, jenom se neuklonil :-) a nehybně čekal, až začneme tleskat ...


... tenhle chytil v letu "živý terč" ...



... a pak přišel zlatý hřeb. Tento pták na hradě nebydlí. Žije v okolních lesích a ráno se vrací na hrad - do práce. Někdy mu to prý trvá i měsíc, ale vrací se :-) ...



... do vody mu házeli návnadu a dával dost najevo, že to nemá rád ...




... pak byla ještě možnost vyfotit se za 2 Eura s Poštolkou, toho jsme nevyužili a šli jsme se podívat do ZOO, kde jsou jenom opeřenci ...






... show trvala asi půl hodiny, byla vtipná a nenudila. Takže příště se zase vydám do neznáma, někdy to opravdu stojí za to ;-) ...

Danka

8 komentářů:

  1. Hrad vypadá zajímavě. Různé show se zvířaty moc v oblibě nemám, ale kdoví - třeba by mne ptáci nakonec zaujali jako tebe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu bych nevěřila, že se mi to bude líbit ;-)

      Vymazat
  2. Dani, pestrobarevne je vas vyleteni po Rakousku - chuze, vylety lodi, jezera, ZOO, hrad, maliny v lese...od kazdeho trochu, jak to ma byt. Uzivejte, my jsme uz doma:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nám to taky končí ;-) bylo toho dost ;-) D.

      Vymazat
  3. Krásně si užíváte. Od všeho něco!
    Přeji tak hezké i další dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, krásné místo s úžasnou zábavou. To se Bertíkovi určitě líbilo :-)

    OdpovědětVymazat