úterý 15. srpna 2017

... den devátý - kletterpark greifenburg ...

všichni chtěli do lanového centra a říkali, že se mi tam bude líbit a měli pravdu. Ne, nešla jsem lézt, ale líbilo se mi spojení centra a koupaliště ...


... malé bezpečnostní poučení ...


... a šli na to ...





... bohužel to tam nebylo pro malé děti, ale Bertík netruchlil, plaval co mu síly a já dovolili :-) ...


... svezení nad vodou - Reinhard ...


... a Ulrich ...


... mysleli jsme, že se u vody zdržíme déle, ale vyhnala nás bouřka. Cestou jsme viděli i duhu - Bertík se konečně letos dočkal ...


... ten den jsme byli dokonce za světla doma a naskytla se nám tahle krásná podívaná ...


... večer jsme lepili do cestovních deníčků. Mám letos docela skluz ...

... krásné dny ...

Danka 

2 komentáře:

  1. Danko, to je nádhera! Krásně si to užíváte. Děkuji za nakouknutí na nádherná místa.
    Přeji hezké dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda to tady fotím ;-) krásné dny Klárko :-)

      Vymazat