neděle 25. června 2017

... rozmarné slavnosti řeky Ostravice 2017 ...

stejně jako vloni jsme se zajeli podívat na Rozmarné slavnosti řeky Ostravice. Počasí bylo přesně takové, jaké si taková akce zaslouží - nádherně letní ...
... protože vloni jsme tam dorazili pozdě a nic moc už neviděli, letos jsme tam jeli na avízovaný začátek, na 14 hod. Jak už to u takových akcích bývá nějakým záhadným způsobem se vše posouvá. Plavidla místo v 15 hod vyjela o půl čtvrté ...


... mezitím jsme aspoň relaxovali ...


... stihli jahodový muffin, skákací hrad i limču ...









... největší ohlas mělo plavidlo s těžní věží a štajgry, a taky i vyhrálo. Mě se taky líbilo nejvíc, hlavně ten nápad je originální. A místo pádel měli lopaty :-) ...



... po proplutí posledního plavidla jsme zašli ještě na zmrzlinu a jeli domů. Po dvou hodinách na sluníčku jsme toho měli oba dva dost ...


... co napsat závěrem? Vloni byla pro mě hezčí atmosféra, pro kterou jsem tam letos chtěla jít a více stánků se zbytečnostmi :-) Mějte krásnou neděli ...

Danka

14 komentářů:

  1. Tak to je něco podobného jako u nás tzv. Úpění - Název podle řeky Úpy. Bývá tam spousta legrace. Jako asi tady, že!
    Hezkou neděli přeji!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, určitě to bude něco podobného. Znala jsem to jenom z televize, tak je fajn, že to došlo až k nám :-)) Bylo to vtipné. Hezkou neděli D.

      Vymazat
  2. Tak to je akce přesně do tohohle počasí. Jen na mne by tam asi bylo moc lidí ;-)
    Hezkou neděli, Danko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidí bylo dost, ale tam je velký prostor, tak se to rozprostřelo, nikdo se nemačkal :-) Krásnou neděli Stáni, D.

      Vymazat
  3. Vcera bylo u vody urcite nejlepe, my sobotu travili na atletickem stadionu a zavodili, dnes jsem ruda a trpim. Plavidla jste videli vskutku zajimava:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když my na tu vodu jenom koukali :-( ale bylo kam utéct do stínu a občas byli mraky. Stadión musel být horší. Tak ať jsi brzy jenom opálená. D.

      Vymazat
  4. To je super akce, škoda, že u nás se takového nepořádá. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl třetí ročník, třeba u vás taky začne, nebo příští rok přijeďte ;-) D.

      Vymazat
  5. Plavidla jsou super, u nás tato akce probíhá ve Vyšším Brodě. Ale přiznám se, že jsme tam ještě nebyli. Dani, krásně jste si užili sobotu a nyní přeji pohodovou neděli. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla podruhé ... Dášo děkujeme a přeji krásný večer. D.

      Vymazat
  6. Koukám, že zájem byl opravdu velký. Žádnou takovou akci jsem ještě neviděla, mohlo to být fajn...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidí bylo moc. A já myslela, že jsem poslední, kdo něco takového neviděl ;-) D.

      Vymazat
  7. Jééé, tak to vypadá na skvělou akci a lidiček požehnaně :)

    OdpovědětVymazat