pátek 25. listopadu 2016

... jsem v koncích ...

... celý podzim se těším až všechno s tím svým životem uklidím (docela se mi to i podařilo), začnu myslet vánočně (to se taky povedlo) a začnu adventně ladit byt a ...... tady jsem v koncích. Nejde mi to. Ani čokoláda nepomohla ...


... ozdoby vytažené, dokonce mám i chvojí, větve a jmelí a já sedím uprostřed toho všeho a koukám a ne a ne přijít na to, co se mi kde bude líbit. Těšila jsem se jak budu ve čtvrtek dopoledne sama doma, budu tvořit, krásně to načančám a až přijdu večer domů, rozsvítím svíčky, budu prohlížet fotky, psát a zatím jsem se vrátila do bytu, který je vzhůru nohama a nic udělané. Na inspirace už raději nekoukám, protože nejlepší je prostě začít něco dělat, ale tentokrát nepomohlo ani to. Vzpomínám jak jsem kdysi měla ráda, že i na vánoce má každá věc své místo a užila jsem si to a teď se do toho nemůžu dostat. Jsou to teprve druhé vánoce, které mám jinak barevně laděné a asi jsem si tím pěkně "zavařila" :-)). Ale znáte to, když si člověk nemůže pomoct? :-) ...

... dneska bude druhý pokus, třeba to do neděle stihnu ...

... mějte se krásně

Danka 

10 komentářů:

  1. Dani, take to tak nekdy mivam, uplne rozumim, at to dnes prijde, budu se tesit na vysledek. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, taky se těším na výsledek, jenom aby se dostavil :-) D.

      Vymazat
  2. Danko, hlavně netlač na pilu a nechej tomu volný průběh, ono to potom půjde samo a ani nebudeš vědět, jak krásně ti jde tvoření od rukou. Není kam spěchat a důležité je, nenechat se vystresovat tím, že všichni mají všechno krásně načančané. Uklidním tě tím, že mám zatím umytá okna a v kuchyni na garnýži jsem si včera naaranžovala světelný řetěz, ale zatím mi nesvítí, protože nemáme doma funkční AAA baterie :o))) Přeji klidné a krásné tvoření, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Péti, myslím, že se nestresuju, jenom mě to mrzí, že se ták těším a když to má přijít tak to nejde. Ale nějak to dopadne :-) My už jsme stihli světýlky zničit jednu prodlužku - nesvítilo nic :-) Tak hezké svícení a vánoce v klidu!!! :-)

      Vymazat
  3. Já jsem v koncích taky..Dárky nemám, věnec jsem včera sesmolila s vypětím sil..Ono to nějak dopadne..nestresuj se..Ať se ti výzdoba ve zdraví povede!Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ilonko, ve zdraví to bude určitě, to se nebojím :-) Těším se na tvůj věnec. D.

      Vymazat
  4. Mám to taky tak, musím proto dekorovat postupně, většinou mi to trvá celý měsíc :) Určitě se do toho dostaneš! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo. Dnes se mi něco podařilo a mám z toho radost. Určitě to nejde stihnout během víkendu. Pořád jsem si říkala, že je ještě brzy a už ne :-)) Děkuji Jani, hezký večer D.

      Vymazat
  5. Danko, já nemám nic - ani dárky, ani výzdobu. Tis před barákem, jehož větvičky jsem používala na ozdobení adventního svícnu, včera porazili. Cestoz z práce jsem chtěla koupit lískové oříšky na cukroví a jmelí na ten svícen. Nedostala jsem ani jedno... Ale ony Vánoce budou i tak :). A určitě nakonec seženu většinu toho co potřebuju nebo chci
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že sis nestihla pár větviček vzít :-) Jinak máš pravdu, většinou se to sežene a stihne. Tak hlavně klid, že? :-) Hezkou sobotu :-) D.

      Vymazat