čtvrtek 10. listopadu 2016

... hyacinty ...

dnešní příspěvek je opožděný, protože včera nabylo dobré světlo na focení. No, vlastně byla tma :-). Koupila jsem si Hyacinty. Netuším jak a jestli vůbec s Vánocemi souvisí, ale před dvěma roky jsem je začala právě v tomto období kupovat a tak máme doma i jiné kvetoucí rostlinky, než je vánoční hvězda ...


... líbí se mi jak voní, když vykvetou - naštěstí jenom krátce, vůně je hodně intenzivní :-) ...


... zatím mám dva, možná nějaké ještě dokoupím. Ty loňské mi vydržely až do Velikonoc ...


... mějte krásný den, zítra bude příspěvek zase v obvyklém čase ...

10 komentářů:

  1. Úplne je jedno aké kvietky, hlavne že urobia radosť. Pred cca 10 rokmi som si kúpila na jeseň vo výpredaji veľa cibuliek tulipánov. Boli skoro zadarmo, lebo už všetky mali dosť veľké výhonky. Na Vianocami som všetky (100 kusov) zasadila do 3 veľkých kvetináčov husto a vo februári začali kvitnúť. To bola taká krása. Keď to píšem, idem sa pozrieť či nie je nejaký výpredaj..... Príjemný deň. Zita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) tak to budu zvědavá, jestli se ti povedlo něco sehnat :-) Ty loňské hyacinty vydržely hodně dlouho, ale pak z ničeho nic uvadly, uvidíme, kolik vydrží ty letošní. Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Hyacinty jsou nadherne, take mi voni a jsou pekne dekorativni, na Vanoce urcite koupim. A vydrzely az do Velikonoc? Coze? To zasnu:-). Zrejme dobra pece:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli měly dobrou péči nevím, ale zkusím to s těmihle zopakovat :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Danko, pamatuji časy, kdy jsem říkala, že hyacint na vánoce nikdy :o). Kupuji je již několik let :o), na jaře jdou do záhonku. Zatím nemám a tak svítím o 106. Měj se, pa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó to je tak, když se řekne NIKDY :-) taky takových "nikdy" pár mám. Do záhonu ty loňské nešly - uvadly :-) Taky svítím jak to jde. Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Já taky nechápu, jak hyacinty souvisí s Vánocemi, ale mám je moc ráda a je jedno, v jakou roční dobu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je jindy než teď nepotkávám, snad jenom někde v záhonech, ale ne v obchodech :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Tak třetí pokus o komentář... (předchozí dva zmizely někde v matrixu ;-))
    Hyacint už jsem si nekoupila pěkně dávno... A asi na něj dojde až po Novém roce (pokud budou v krámech) - teď mám doma ještě vázičku se šípkovou větvičkou, koupila jsem si vřes a za chvíli bude pomalu čas na adventní svícen, tak abych to s těmi dekoracemi nepřehnala ;-)
    A pokud jde o světlo na focení, tak už se s ním v podstatě potkám jen o víkendu (do práce za šera, z práce za tmy). Focení mi moc nejde ani za ideálních podmínek, takže teď budou moje fotky asi ještě o fous horší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) ta první věta mě pobavila :-))) Hyacinty v květináči jsem vůbec neznala, to až posledních pár let, co znám blogy a Pinterest. Ještě podzim doma nechávám, ale čím blíž je advent, tím je to pro mě těžší. Se světlem to teď bude oříšek, ale třeba se něco nového naučíme. Hezký den D.

      Vymazat