neděle 31. ledna 2016

... svícen a výprodej ...

... už dlouho se mi líbil adventní box se svícnem, ale odrazovala mě jeho cena. Na podzim jsem si objednala hodně podobný úložný box, s tím, že to bude stačit a nevadí, že to není svícen - jako bych se neznala :-) ...


... samozřejmě to nebylo ono a svícen "hlodal" dál. Těsně před adventem jsem to zkusila s malým svícínkem. Na vánoce jsem ho ozdobila bílým stromečkem, který jsem dostala od kamarádky a hezky posloužil na adventní svíčku ...


... a pak přišly vánoční výprodeje a na mě čekal poslední kus, za přijatelnou cenu. Můj vysněný svícen. Okukovala jsem ho na netu, různě na blozích snad už 3 roky ...


... a tady pohromadě všechny 3 krychličky ...


... svícen nemá svíčky, protože bych tam chtěla bledě růžové a ty doma zatím nemám ;-) Doufám, že je seženu ...

1 komentář:

  1. Mě teda nechávají povánoční výprodeje úplně v klidu. nechápu, jak může někdo ještě mezi svátky chodit po obchodech. Jsem ráda, že jsem v klidu doma a koukáme na pohádky a jíme cukroví. Bohatě mi stačí ty návštěvy po rodině. Slevy si užívám po celý rok, tak ty vánoční můžu v klidu nechat pro jiný.

    OdpovědětVymazat