pondělí 25. ledna 2016

... šicí sobota ...

... vůbec se mi šít nechtělo. Mám unavené a utahané období, takové typicky lednové. Jenomže jsem na to měla prostor, tak jsem ráda, že jsem tu nechuť překonala. Jinak bych totiž jenom seděla a asi koukala :-) V pátek jsem ušila nový závěs do části pokoje, které říkám ložnice. Moc práce s ním naštěstí nebylo. Už hotový závěs jsem koupila v Ikea a jenom jsem ho upravila na požadovanou délku a zavěsila na háčky, které pasují na kolejnici ...


... Bertíkovi do jeho nové postele dva polštáře ...


... do kuchyně a obýváku nové prostírání a polštáře. Na látku jsem koukala asi 3 měsíce než jsem ji objednala. Ve středu jsem se rozhodla, v pátek byla doma a v sobotu hotovo ...





... a do ložnice taky 2 polštáře, to aby se to nepletlo ...


Žádné komentáře:

Okomentovat