úterý 28. dubna 2020

... na modré vlně ...

vloni, těsně před létem jsem začala plést halenku. Nestihla jsem ani první díl, natož celou ...


... díky nynější situaci mám hotovo ...


... pro mě v naprosto nezvyklých barvách. Ale změna je život, tak proč ne ...


... i s nechtěným módním doplňkem, který doufám brzy z našich životů zmizí ...


... mějte se moc krásně ...

Danka 

18 komentářů:

  1. Halenka Ti bude určitě slušet! Vypadá moc dobře!Modní dopolněk máš s hezkým dezénem- já tomuto doplňku říkám náhubek :-).
    Měj se Danko, moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Já tomu náhubek říkat nemůžu, měla bych pocit, že už nemůžu ani mluvit :-)) ;-) Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  2. Danka,
    krásna vestička a či svetrík? V zaujímavých farbách a s pekným doplnkom :-)
    Majte sa prima a pekný, slnečná deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, spíše svetřík ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Paráda! A jak to mate krasne všechno sladene! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, hezky ti to ladí s rouškou.

    OdpovědětVymazat
  5. Vse zle je pro neco dobre a atdy to plati maximalne, Dani:-). MOdra k letu urcite patri. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) je třeba se na to koukat tímto pohledem Marci. Modrá bude v pohodě. Líbí se mi čím dál tím víc ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  6. Danko, máte krásně sladěné barvy na nátělníku. Zrovna tak jsem obdivovala váš bílo-oranžový pletený svetr. Máte cit pro barvy. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka super!!! Moje milovaná barva - bledě modrá! :-)
    Měj se krásně Danko, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupena vloni na konci sezóny ;-) Hezké dny Ivi, D.

      Vymazat
  8. Tak to je parádní topík, miluji teď modrou :) Kdysi jsem pletla, ale raději na děti, tam to bylo přece jen rychleji hotové a viděla jsem výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je modré období, taky po ní teď více koukám. Děti o pletení moc nestojí, všichni tři měli radši mikiny :-)), ale čepice se hodí.

      Vymazat