neděle 22. prosince 2019

... neexistuje? ...

tento příspěvek píšu tajně, aby mě Bertík neviděl (občas nakukuje), protože nevím, jestli stále na Ježíška věří, nebo ne. Ze školy přišel s větou: "Mami, děcka říkaly, že Ježíšek neexistuje, že nám dárky kupujete vy" - jednou to přijít muselo, už takto polemizoval od školky. Reagovala jsem na to úsměvem a otázkou: "A co kdyby jsme to nechali tak, jak to máme?" ...


... taky se usmál a kývl, že ano. K další diskuzi nedošlo a tak i když už asi ví jak to je, necháváme si to kouzlo a hraní si na Ježíška. Myslím, že i s velkými kluky to tak nějak bylo a je do dnes? ...


 ... balící papíry jsem letos koupila u Bella Rose (tohle není spolupráce ;-)). Nadchly mě, že jsou česky. I washi páska ...


... místo jmenovek jsem použila štítky ze štítkovače. Přemýšlela jsem o něm několik let. Dorazil den před balením dárečků. Nešlo ho nevyzkoušet ...


... při vytisknutí jmen všech "dětí" jsem si vzpomněla jak mi kolegyně před lety říkaly a já netušila o čem mluví: "počkej až se ty děti rozmnoží" a zdaleka tím nemyslely vnoučátka 😂. Těším se až budeme všichni ty balíčky rozbalovat, moc ...

... přeji krásnou čtvrtou adventní neděli ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danko, ten vánoční papír jsi vybrala moc dobře - je krásný, elegatní originální... Takový dárek by mi skoro bylo líto vybalit :)
    Hezkou neděli i tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))) Myslím, že Bertík se s tím párat nebude :-) Děkuji Stáňo, měj se krásně D.

      Vymazat
  2. Stejně jsou Vánoce nejlepší dokud děti věří na Ježíška. Ten papír je tedy fakt krásný.Dárky máš zabalené tedy fakt nádherně.
    Hezkou čtvrtou adventní neděli, Danko!'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano Hani, ale když ten čas je tak neúprosný a letí ... Děkuji, krásné dny D.

      Vymazat
  3. KONEČNĚ ČESKÉ NÁPISY......PŘEJI KRÁSNÉ VÁNOCE Z JIZEREK. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, konečně české nápisy. Krásné Vánoce Olinko D.

      Vymazat
  4. Danko, krásné!!Elegantní,jednoduché...Můžu se zeptat na ten štítkovač? Kde jste kupovala a jaký? Taky by se mi líbil-...
    Krásné a kouzelné Vánoce vám přeju
    MíšaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo. Štítkovač je tento a odtud https://www.cdrmarket.cz/dymo-omega-s0717930-tiskarna-stitku/ Krásné Vánoce i Vám ;-) D.

      Vymazat
  5. Zabaleno kranse, Dani, a s Jeziskem to mame podobne, ze kludi rikali... Ale snazime se a syn taky, aby jeste veril:-). Krasne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Nějak tak, všichni se snažíme, včetně Bertíka ;-) Hezké dny D.

      Vymazat