sobota 14. září 2019

... pomaloučku ...

velmi opatrně a pomaloučku se k nám domů dostal podzim. Nejprve na balkón …


… truhlíky to potřebovaly. Letničky už nebyly hezké a prázdné truhlíky už vůbec ne ...


… jako každý rok jsem koupila pár vřesů a hebe …




… a zase bude parády až do ledna …


… domů drátovec …



… dlouho jsem si nedala na balkóně kafíčko, nebylo kdy. Snad to ještě párkrát vyjde …


… přeji všem krásné podzimní dny …

Danka

17 komentářů:

  1. Taky už jsem musela sem tam něco z truhlíkové květeny odstranit. Už měly po kráse :-). Muškáty mi zatím ale kvetou hezky, takže ještě nějaký čas na oknech budou. Ale přijde čas, kdy nastane výměna všeho do podzimního aranžmá.
    Truhlíky máš moc hezky osázené.
    Klidný pohodový víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, nějak jsem přehlídla komentář a neodpověděla :-( Muškáty nemívám, ani nevím, jestli by přežily ten náš slunný balkón. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Máte to moc hezké,taky se už chystám nakoupit vřesy a udělat novou výzdobu truhlíku.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marťo, vřesy jsou vděčné, vydrží hodně dlouho. Krásné dny D.

      Vymazat
  3. Danko, máš truhlíky krásně osázené. Takať nám počasí dovolí ještě nějaké to posezení na balkóně...

    OdpovědětVymazat
  4. Danka,
    máte krásnu jesennú výzdobu. Ja vresy nekupujem, lebo v lese ich je dosť :-) Ale zatiaľ mi nádherne kvitnú muškáty a minulý rok boli nádherné ešte začiatkom decembra pred Vianocami...
    Tak príjemné posedenie pri kávičk, pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, mě letničky dělají parádu jenom chvíli, sluníčko je pálí. Tyhle rostlinky vydrží déle. Krásné dny D.

      Vymazat
  5. Dani, pěkně si to "podzimníš" a neboj, kafíčko ještě ve slunci určitě dáš. Já se na to taky ještě moc těším.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, i dnes věřím, že kafíčko venku ještě stihnu. Krásné dny D.

      Vymazat
  6. Dani, to podzimní ladění tvému balkonu moc sluší :-) My zatím do podzimu neladíme, za 2 týdny se chceme stěhovat, v novém bytě se pak vyřádím :-) H.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná podzimní dekorace. Užij si na balkoně ještě hodně slunečních dnů. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Marcela - Nordic Passion16. září 2019 v 12:10

    Dani, krása, i k nám se vkrádá:). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, ono to jde tak nějak samo, že? :-)) D.

      Vymazat