úterý 20. srpna 2019

... plovárna ...

byla sobota a koupaliště, na které nejčastěji jezdíme mělo ten den Technoparty. Kdysi jsme se tam omylem vyskytli a to opravdu nebylo nic pro nás. Naštěstí je jezero Millstätersee veliké a není u něj jenom jedno koupaliště …



… tak jsme díky tomu našli další krásné místo, do kterého jsem se zamilovala na první pohled a nazvala jsem si jej "PLOVÁRNA" …


… dřevěné domečky natřené do tyrkysova byla první třešnička na dortu …









… tou druhou třešničkou byla kavárnička, na které jsme si při další návštěvě dali kafíčko …








… a tou třetí je dětské vodní hřiště …



… tam si Bertík opravdu vyhrál …


… fotky jsou pomíchané z několika dnů. Od objevení tohoto místa jsme tam byli několikrát …

Danka 

6 komentářů:

  1. To věřím, že jste tam byli několikrát. Takové příjemné místo je z fotek patrné.
    Hezký den, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zamilovala jsem se. Na to, jak to sezení u vody nemám ráda, tak tam bylo aspoň hezky ;-) D.

      Vymazat
  2. Vypadá ti opravdu jako velmi příjemné místo s takovým trochu starosvětským nádechem. Nedivím se, že jste se vraceli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vraceli jsme se protože jsem už jinam nechtěla :-))

      Vymazat
  3. Danko, moc zdravím:-)
    Pročetla jsem všechny příspěvky. To je zase nádhera.....sníh, ta barva vody, výhledy, rozhledy, Bertík, kafíčko atd, atd.
    Měli jste se fajn:-)))
    Přeji hezký zbytek prázdnin. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli ... máme na co vzpomínat. Děkujeme a taky přeji krásný zbytek prázdnin, D.

      Vymazat