úterý 27. srpna 2019

... k moři ...

jak už jsem se zmínila v posledním příspěvku, jeli jsme s Bertíkem k moři ...

… jedno červnové odpoledne jsme se potkali s kamarádkou na dětském hřišti a ta si povzdechla, že by jela autem k moři a že nemá s kým. Já jsem na tom byla podobně, oběma vyhovoval druhý týden v srpnu, takže jsme pomalu začaly plánovat …

… nechtěli jsme nikam dál, než to bylo nutné, jenom aby tam bylo to moře. Ubytování jsme našly přes airbnb (o tom se zmíním později) ...
… při cestě tam jsme se nejvíce zasekli v zácpě ještě v Rakousku, na hranici se Slovinskem, pak už to celkem šlo. Ale dojeli jsme a šli si užívat moře, vzduchu, sluníčka a všech radovánek s tím spojených …

… tohle ↓↓↓ mě vyděsilo - byla sobota kvečeru a na pláži takhle narváno! Pro tento večer to ale stačilo. Neměly jsme sílu chodit a hledat jiné místo …

… fakt je slané 😂😂 … nevěřil …

… začali jsme náš každodenní rituál se zmrzlinou …

… naším dalším rituálem byly hotelové snídaně vlastnoručně připravené …

… s vlastní konvičkou na kafíčko …

… jinak naše dny byly hodně podobné, takové válecí. Po snídani k moři, na oběd zpátky, udělat nějakou rychlovku, dát si kafíčko a zase k vodě. Při cestě od moře zmrzlina, nakoupit na tržišti ovoce a zeleninu, večeře a pomalu spát. Nikam nespěchat, nepřemýšlet co budeme dělat druhý den, protože to bylo prostě dané …

… málem bych zapomněla na Prosecco ;-) …

… přeji krásný den …

Danka

1. Dani, tolik nových článků. Obdivuji, že jste vyletili celý měsíc!!! Nevím, zda bych to dala, i když místa jste si vybrali krásná. Ty kopce, zelená jezera, kavárničky, městečka, no a moře, prostě vše je moc pěkné a je vidět, že jste si to patřičně užili. Užívejte i doma:). M.

1. Marci užili. Nastavila jsem si v hlavě, že budu čtyři týdny pryč a ono to pak šlo lépe ;-) D.

2. Válecí dovolená má taky něco do sebe. My si vždycky nakonec užijeme třeba i válecí den, když nám prší a nemůžeme do kopců...

1. Mám občasné upršené dny ráda, hlavně doma ;-) D.

3. Taková válecí dovolená není k zahození. Nemít žádné velké plány a užívat si dny jenom tak! Protože jak říká a často píše Věrka z blogu Carolina Mia.... každý den je dar!
    Hezké teď už poslední prázdninové dny!
    Hanka

1. Ano, každý den je dar a není nutné honit se za každou cenu. Děkujeme Hani, D.

4. Danko, závidím dovolenku i kamarádku. 7 dnů na Krétě v květnu, kde jsem byla nemocná a i ve vedrech se mnou mlela zimnice. Jeden týden jsem měla dovolenou, protože kočička byla nemocná už 8 týdnů a práci a péči o ni jsem fakt nezvládala. Božíčku, letos byla dovča na houby. To vy jste se měla lépe. Zdraví Iwka

1. Iwko, tak tomu říkám pech :-(((( Musíte věřit, že to příští rok bude lepší. Nebo vyjet na víkend, jen tak se vyvětrat. Ať Vám to příště vyjde. D.

5. Dani, krásně jste si to užili, tak to má být! Hezkou neděli, H.

6. Tak ty davy na pláži by mne vyděsily také! Ale jinak válecí dovolená má také něco do sebe, protože doma na zahradě to nedokáži, neustále někde něco šťourám :o).
    Danko, krásně jste si léto prožili.
    Ála

1. Naštěstí to druhý den nebylo tak strašné ;-) D.

7. Ty fotky jsou naprosto perfektní. Já už se tak těším, až budeme taky konečně zase u moře. Jezdíme jen jednou za rok na týden a je to hrozně málo. Chtěla bych jet alespoň na 14 dní, nebo pak třeba ještě v zimě do Egypta, abychom se v zimě ohřáli :-) . Ještě, že těch zájezdů je tolik a člověk si má fakt z čeho vybírat :-) .