středa 22. května 2019

... nové potahy ...

rozhodla jsem se ušít nové potahy na balkonové sezení. Jen mi to trvalo déle než jsem chtěla ...




... ale už je hotovo a balkónová sezóna nám v neděli krásně začala ...


... obědová ...



... i kafíčková. Nový hrneček - nemohla jsem si pomoct, tyhle nápisy mě prostě baví ...



... kytičky jsem letos chtěla stejně jako vloni bílé. Sáhla jsem po sazeničkách, které ještě nebyly vykvetlé. Někde soudruzi z NDR udělali chybu ;-) ...


... nevadí, tahle barva je taky krásná. A asi to tak mělo být ...



... a moje bylinková zahrádka ...


... levandule přečkala zimu a začíná kvést ...


... všem přeji prima dny ...

Danka

6 komentářů:

  1. Dani, barvičky jsou nádherný, veselý. Bílá kyti bude ladit k bílému polštáři;-), mělo to tak být:). Pa. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Danko, máš nádherný balkón. U mne snaha o jeho zkulturnění zatím skončila zakoupením dvou skládacích židlí, které jsou zatím ale většinou složené,protože část balkónu pořád okupují věcí,které bych odtud časem vystrnadila (krabice prázdných sklenic, nějaké nářadí, prázdné květníky...)
    Mějse pěkně a užívejte si sezení na balkóně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem balkon kromě sušení prádla na nic jiného nevyužívala a jsem za to moc ráda, protože najít potom to správné místo pro ty věci je strašné. Tak ať se ti to povede. Děkuji Stáňo, hezké dny D.

      Vymazat
  3. Dani, máš to na balkoně příjemné a útulné. Já jsem na tom našem taky trochu zapracovala, ale ještě pořád to není ono. A ten hrníček na kávu je naprosto dokonalý! H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, mívala jsem tam více kytiček, ale sluníčko to pálí, tak už dávám méně. D.

      Vymazat