pátek 28. prosince 2018

... náš večer ...

letošní Štědrý večer byl hezčí než ten loňský a jsem za to moc ráda. Přišel nejenom Ježíšek, ale taky Adam a Bertíkův tatínek. Vlastně stejné osazenstvo jako vloni ...
... letos jsem měla dostatek skořápek na lodičky a tak jsme je pouštěli. Moje je ta úplně vlevo, pak tatínkova, Bertíkova a Adamova. Tak jak jsme seděli u stolu ...


... moje popojela ke kraji sama, ale ty ostatní ji za chvíli následovaly "?" ...


... když už jsem fotila ty lodičky, tak taky jedna fotka, na které jsem. Pak už mi foťák nikdo z ruky nevzal ;-). V televizi máme puštěné koledy. Vybrala jsem christmas relaxing piano collection. Miluju, když hraje jenom klavír a k tomu ta romantika za okny - krásně tam padá sníh a praská oheň v krbu :-)) ...


... pak, po klasické, štědrovečerní večeři - hrachová nebo rybí polévka, řízky nebo kapr a bramborový salát - ne, dvě polévky jsem nevařila. Ryby nejím, tak bych nemohla vařit ani polévku. Tu vařila maminka od manžela, jenom jsem ji ohřála - přišel očekávaný Ježíšek. Bertík byl tak přesvědčený, že dostane lego vlak, že to až nebylo normální a chtěl rovnou rozbalit tu největší krabici, protože tam přece ten vlak je! Viděl to prý přes balící papír ...



... ale nedovolili jsme mu to, pěkně popořádku, jak šly balíčky pod ruku. Ta veliká krabice je úplně vzadu ;-) ...




... vymyslet něco pro chlapy je fakt oříšek, snad se nářadí bude hodit ;-) ...


... Adam předvádí jak se správně rozbalují dárky ...


... a nadšení z měkkého dárku je převeliké :-))) ...


... jako u všech chlapů. Dole ještě jedno nadšení z měkkých dárků. Bertík mi ty své měkké rovnou předal, ani jsem je nestihla vyfotit ;-) ...


... Adam má v ruce peněženku - tu si přál, peřinu nečekal ;-) ...



... bylinková sůl. To byla od Ježíška trefa, je skvělá ...


... lahev na šlehačku. Ten je náš společný ...


... Bertík čte: ve čtení je lenoch, čte jenom první písmenka a pak hádá :-o ...



... že by? ...


... jo, je to tam :-) - příběh tohoto vláčku je klasický. Chtěla jsem něco takového koupit za celou rodinu Bertíkovi k narozeninám. Tatínek nesouhlasil, protože má někde schovanou modelovou železnici ze svého mládí a prý na co? Ale! Byli jsme na návštěvě a tam měl o rok starší kluk než je Bertík lego vláček a manžel za mnou přišel, jestli by ten Ježíšek něco takového Bertíkovi přece jenom nedonesl ... Bertík po návštěvě vláček rychle do dopisu dopsal :-))) ...


... dva dny stavěli, většinou všichni tři dohromady. Chvílemi bylo ticho, chvílemi se projevovali všichni tři velmi nahlas - každý to chtěl po svém :-))). Ale vláčkodráha stojí, Bertík nechce ani jíst, jenom chce jezdit a jezdit. Už máme i baterky. Naštěstí mašinka jezdí potichu, neruší, já můžu v klidu plést a koukat na pohádky ...


... k dárečkům a Vánocům vůbec se ještě určitě dostanu. Dnes nás čeká narozeninovo-vánoční oslava. Dnes mají oba otcové mých synů narozeniny. Ten od kluků má pade, ten od Bertíka o dva méně :-)) ...

... mějte krásný den ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Dani, měli jste nádherné Vánoce a Betíkovo těšení je nejvíc. Naše děti už jsou dospělé a tak to už není ono, ale bylo také krásně.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Dášo, u malých dětí je to těšení a diskuze o Ježíškovi a vůbec o Vánocích nejvíc ;-) Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion28. prosince 2018 v 15:27

    Dani, vypadato u vas moc hezky. Ta radost v ocich deti je uzasna. A taky mám jednu fotku z Vanoc:), asi o jednu víc než vloni ��. Hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Bertík byl tak přesvědčený, že tam vlak bude, až jsem měla strach, že to bere jako samozřejmost, ale naštěstí radost byla převeliká ;-) Krásný den D.

      Vymazat
  3. Dani, to jste měli krásný večer ..... když ještě děti věří na Ježíška, je to o to nádhernější.
    Chlapům přeji vše nejlepší ;)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli, naštěstí. Děkuji Petro, vyřídím, krásné dny D.

      Vymazat
  4. Já nevyfotila nic.....zase :-)
    Vláček určitě udělal větší radost tátovi než malému, že? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) no já pár mám fotek. No on se k tomu táta ani moc nedostal, spíš brácha :-))

      Vymazat
  5. Danko, vláček byl skoro dárek pro všechny tři, co? Je vidět, že jste si to krásně užili a to je důležité.
    hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pro všechny čtyři. Když přišel nejstarší syn Marek hrál si a stavěl hodně dlouho :-))) Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  6. Danka,
    krásne bolo u vás a Ježiško bol bohatý. Bertík sa tešil a to bolo asi naj, že?
    Majte sa pekne
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano Aďko. I když jsem opravdu měla obavy, že to bere automaticky, že vláček dostane. Hezké dny D.

      Vymazat
  7. Krásné vánoce jste měli, Danko a s malými dětmi je to nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, jak je nedočkavý, napnutý a pak ta radost ...

      Vymazat