sobota 7. dubna 2018

... malý výlet ...

v pátek odpoledne jsme vyjeli na Palkovické Hůrky. Prošli jsme se, vyvětrali - docela foukalo, ale hlavně jsme byli na sluníčku ...



... cesta kam chodíme je hodně do kopce, ale Bertík trval na tom, že pojede na koloběžce. Samozřejmě ji celou cestu táhl za sebou :-)). Více ho ale trápil hlad. Výlet byl neplánovaný, do obchodu jsme se po cestě nestavili, tak musel vydržet až a jestli vůbec půjdeme na kafe ...





... a vydržel. Ale jakmile jsme si sedli, ptal se po borůvkových kynutých knedlících ...



... naštěstí je měli ;-). Lépe se mi je nepodařilo vyfotit. Fotila jsem jenom mobilem. Hospůdka na focení ideálně prázdná, bez lidí, ale moc fotek nevyšlo, jen těchto pár ...



... tuhle cedulku jsem si musela vyfotit, protože přesně za 85 let od vydání tohoto paragrafu jsem se narodila :-)) ...



... všem přeji krásnou sobotu. Jaro už je konečně tady, hurá ;-) ...

Danka

14 komentářů:

  1. Danko, tedy kvůli takovým dobrotám bych asi taky taky tlačila do kopce cokoliv :o)).
    Skvělé místo, fajn detaily, díky za výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) dobroty v plánu nebyly ;-) Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  2. Danka,
    pekný výlet ste si urobili. Ani sa nedivím, že Bertíkovi tak chutilo :-)
    Pekný víkend aj vám,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bertík do sebe knedlíky házel jeden po druhém. Hezkou neděli Aďko, D.

      Vymazat
  3. Hezký výlet a ta hospůdka vypadá úžasně, stejně jako knedlíky.
    Pěkný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V hospůdce jsme byli už dávno, je hezky stylová ;-) Hezký den Stáňo, D.

      Vymazat
  4. Krasne misto jste si vybrali, a to pocasi!!! A ta chaloupka - hospudka!!! M.

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, krásný výlet jste si udělali. Potkali jste nádhernou restauraci, jak z venku, tak zevnitř. A ty knedlíky..., děláš mi chutě. .o)
    Hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;-) já ty knedlíky nejím, ale zase to kafíčko se šlehačkou :-)) Hezkou neděli Dáši, D.

      Vymazat
  6. Palkovické Hůrky jsou super v zimě v létě. A je úplně jedno, zda jdete z Palkovic, nebo od přehrady Olešná a nebo z Kozlovic či z Hukvald, prostě odkudkoli. Tam to mám ráda a jsem ráda, že jste tam byla i vy s Bertíkem. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tam čas od času jezdíváme. V zimě jsme to stihli vloni v lednu, letos to nevyšlo, až teď. Z Hukvald tam je parádní cesta, ta se mi líbila ;-) D.

      Vymazat
  7. Krásný výlet! A ty knedlíky!!! Hned bych si dala taky!

    OdpovědětVymazat