sobota 15. dubna 2017

... horká čokoláda ...

objevila jsem skvělou čokoládu do hrnečku. Tu na zahřátí. Moc ráda si ji dávám v zimě na horách a když se tak ochladilo přišla vhod i bez hor a doma :-) ...


... podle vzoru z hor jsem si na ni dala kopec šlehačky, ale není nutný. Je výborná i bez něj ...


... v plechovce je sáček s čokoládovými "čočkami" a malinká metlička ...


... zatím jsem ochutnala mléčnou. Hořká je schovaná jako pomlázka pro jednoho koledníka, tak mi snad dá ochutnat :-). Koupeno v Lídlu ...


... přeji vám všem krásnou sobotu. Já jsem ji už měla v hlavě včera, dnes mám neděli. Jsem zvědavá, co bude zítra :-) ...

Danka

12 komentářů:

  1. To vypadá Danko skvěle - kdepak se dá koupit? U nás asi ne????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo u nás v Lídlu. Mám ho z ruky, tak tam moc nechodím, ale když jdu pro kytičku, jdu tam a tak jsem při té příležitosti chtěla koupit nějakou pomlázku pro dospělého a narazila jsem na tuhle čokoládu. Celý regál byl Deluxe ;-) Krásný den Hani, D.

      Vymazat
    2. Tak to zkusím ,snad budu mít štěstí,díky moc.Tobě taky krásný den - těsto mazance už kyne a nádivka připravená do trouby ....H.

      Vymazat
    3. Já jsem se rozkoukala a jdu taky do kuchyně připravit nějaké dobroty. Měj se hezky D.

      Vymazat
  2. Podle předpovědi počasí to vypadá, že letos přijde horká čokoláda víc než vhod i o Velikonocích.
    Hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přišla, dnes jsem se zahřála podruhé :-) D.

      Vymazat
  3. Dani, s čokoládou mi děláš chutě, taky bych si ji dala. Dnes bylo celkem chladno, tak by se hodila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem si ji na zahřátí uvařila :-) Měj se hezky Kájo, D.

      Vymazat
  4. Dani, vypada to lakave:-), uzivej volna:-), M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, taky se měj hezky D.

      Vymazat
  5. Dani, čokoláda vypadá hodně dobře. Asi i báječně chutná. :O)
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši chutná. Mě přijde tak akorát. Jsem zvědavá na tu hořkou. Měj se krásně D.

      Vymazat