středa 12. října 2016

... na návštěvu ...

jeli jsme s Bertíkem na blogovou návštěvu. Vlakem! Na cestování vlakem se vůbec nezměnilo zastavení vagónu - vždy zastaví tak, že stojím uprostřed vagónu, nikdy ne tak, abych měla dveře před sebou :-). Změnila se čistota a bylo v něm teplo. Chtěla jsem vyfotit nádraží, ale začalo tak hustě mžít, že jsem foťák vytáhla až pod střechou na peróně ...



... a ve vlaku ...


... a kam že jsme to vlastně jeli? Uhádnete? ...




... k Ivance z blogu Za městem u lesa. Při zakládání blogu, mě ani ve snu nenapadlo, že bych se s někým z tohoto blogobého světa mohla potkat. Bylo to moc příjemné setkání. Děti si hezky hráli a my jsem si povídaly, u krbu - nádherná atmosféra a teplo ...


... u Ivanky je moc hezky, nakoukněte na její blog - tady. Příště u nás, těším se ...


6 komentářů:

  1. Holky, parada, verim, ze jste si mely dlouho o cem povidat:-). Pozdravy obema:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Danko, počasí moc nevyšlo, to mě mrzí. Ale návštěva vyšla, děti spokojené, já taky. K tobě se moc těšíme. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, s počasím nic nenaděláme. Nám se u vás moc líbilo i tak :-) D.

      Vymazat
  3. Krásný výlet jste měli :) hned bych taky někam vyrazila :)

    OdpovědětVymazat