čtvrtek 6. srpna 2015

... středa 5.8. - jedeme ...

... auto nabalené, my jsme připraveni, tak vyrážíme směr Alpy, tentokrát nás veze Marek s Nikčou, Rosťa s dětmi už jsou na místě. Před odjezdem jsme šli dokoupit ještě pečivo a dálniční známku a když už jsme nasedli do auta, tak se mě Bertík zeptal: "mami, máš všechno?" pobavil mě ...


... dálnice za Ostravou ...


... u Brna ...


... malá zastávka v Mikulově ...



... už za hranicemi, krásné větrné mlýny ...




... u McDonalds před Vídní - tady se zastavuje kvůli mě, zdejší ledové kafíčko bylo zase výborné ...


... pokračujeme v jízdě...



... jede se přes Neumarkt in Steiermark, tam mě zaujala socha myšky -vždycky jsem se na ni jenom koukala - líbí se mi jak si čte :-) ...


... cestou se nám na dálnici ztratila správná odbočka, tak jsme dojeli až do Itálie, ale nakonec jsme s hodinovým zpožděním dorazili na místo. Bylo kolem 3 hodiny ráno ...

Žádné komentáře:

Okomentovat