pondělí 17. srpna 2015

... pondělí 17.8.- Museum St.Veit a jedeme domů ...

... poslední foto výhledu před odjezdem ...




... zastavení při zpáteční cestě v městečku St.Veit ...




... hlavně kvůli muzea  s modelovou železnicí :-) ...


... všichni si zkusili řídit lokomotivu a Bertík mi pak říkal: "já jsem řídil vlak!!!"...












... muzeum jsme celé neprošli, podle brožury má 7 témat, takže by to chtělo celý den a tolik času jsme už neměli. Pokud se tady někdy vrátím, nesmím zapomenout, že je tady obchod jenom se samýma kloboukama a pak obchůdek s těma zbytečnostma co mám ráda, ale ten měl jenom do 16 hodin, takže jsem ho nestihla ...
... docela jsem se obávala, jak to všichni v těch podmínkách zvládneme ;-) a myslím, že nakonec bylo všem dobře ...

Žádné komentáře:

Okomentovat