středa 30. prosince 2020

... upečeno s láskou ...

o stromečku už jsem psala. Teď o cukroví a dalších vánočních dobrotách, které jsem pekla s láskou ...

... péct cukroví jsme začali s Bertíkem hned první prosincový víkend. Myslela jsem si, že to je hodně s předstihem, že zkusím i něco nového, ale nakonec to dopadlo jako poslední roky. Šest známých druhů a dost. Ono to ale stejně stačí ... 

... vánočky taky byly a možná ještě jednu udělám ...

... taky jsem pekla svou první kachnu - foto nemám, protože jsem jako hostilelka nestíhala fotit ;-). U kachny jsem asi převzala štafetu mé maminky, která ji dělávala několik let. Letos je po operaci kolene a netroufla si na to. My jsme tuhle tradici spojili i s malou oslavu kulatého výročí Bertíkova tatínka, což už je taky naše tradice. Jeho narozeniny slavíme s vánočním předáváním dárků u nás ...

... našla jsem skvělé uplatnění mezery mezi skříňkami v obýváku, kde měla (stále doufám, že bude) být nika v barvě jídelního stolu. Už jsem ale říkala, klidně ať je bílá, hlavně ať už tam není ta díra!!! Ale zase je tam "teprve" rok a půl. Ach ty dodělávky!! ...

... dnes to vypadá doslova na válecí den. Venku leje, je zamračeno, pohádky a pletení to jistí ...

... přeji krásný den ...

 Danka

8 komentářů:

  1. A ta láska je všude u tebe vidět))))

    OdpovědětVymazat
  2. Danka,
    krásne koláčiky, páčia sa mi tie čokoládové hviezdičky/vločky. To sú aké?
    Tak prajem príjemný deň s ihlicami :-)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko. Vločky jsou išlské dortíčky. Recept tady: https://fresh.iprima.cz/recepty/islske-dorticky Hezký den D.

      Vymazat
  3. Danko, měli jste to moc hezké - jak cukroví, tak celou úpravu pokoje.
    Přeju prima Silvestra a krásný r. 2021

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáňo. Krásný poslední letošní den D.

      Vymazat
  4. Ahoj, nedávno jsem narazila na Váš blog a musím říct, že se stal mým oblíbeným. Celou dobu mi ale v hlavě vrtá jedno... Na co fotíte, že jsou všechny ty fotky tak krásné? Já teď fotím na můj nový mobil, který fotí fakt pěkně, ale tohle vypadá jako nějaká profesionální práce s foťákem! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat