neděle 11. října 2020

... s dírkami ...

v předposledním příspěvku jsem avízovala, že bych ráda dopletla svetr, že mi už chybí jenom lem ...


... ten upršený víkend jsem opravdu svetr dodělala. Nafotila až tuto sobotu, když ještě bylo trochu sluníčka ...


... vzory svetru jsem poskládala z jednoho z mých prvních sešitů k pletení, ke kterému se ráda vracím. Neměla jsem žádnou předlohu, jenom inspiraci z fotky, podle které jsem pletla ... 

... už se těším, až upletu něco dalšího. Nová klubíčka na čepice a šály už čekají v krabici a stará, na dva svetry taky. Pletařská sezóna začíná ... 

... přeji krásné dny ...

Danka 

14 komentářů:

  1. No nádhera !!!!! Líbí se mi; jak nafotíš celý outfit:-)
    Já nejsem tak zdatná pletařka; ale chystám se na nějaké panenkovské nebo myškové pletení a hačkování. .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi. Panenkovské a myškové pletení by mě taky bavilo ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Skvělé, já myslím, že je kupovaný. Tohle já neumím. Tleskam. Pěkný den, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Zase umíš jiné věci, do kterých by se já ani nepustila :-D D.

      Vymazat
  3. Danko, povedl se ti. A líbí se mi i barva (která mně ale bohužel nesluší, takže ji můžu jen obdivovat na jiných :))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Ještě nebyla ani příležitost v něm někam jít :-( Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Danko jsi neskutečně zručná- takové dílo bych nevytvořila ani náhodou. Užij si ho v těchto podzimních dnech....H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, snad na něj tento týden už dojde. Hezké dny D.

      Vymazat