pondělí 2. března 2020

... naše pohoda ...

tento víkend byl konečně v duchu dodělávání restů v pletení a s kávičkou. Tohle jsem potřebovala. Jen tak být, nic neřešit, dělat co mě baví. Bertík taky tvořil - dělal pozvánky na oslavu svých narozenin. Prostě to byla naše pohoda jak se patří ...


... domácí mini pavlovy (mám je stále udělané, schované v plechovce a když je chuť a ovoce, stačí udělat šlehačku a dobrota je na světě). Recept tady ...


... letos jsem upletla několik čepic a konečně jsem dodělala šálu, kterou už asi tuto zimu nestihnu vynosit. A to jsem začala hned první týden v lednu ...


... ta pruhovaná je Bertíkova ...


... vše ostatní je moje ;-) ...


... ještě mám před sebou jeden rozpracovaný háčkovací projekt, dodělat letní halenku začatou vloni a možná nějakou čelenku. Ty se teď asi budou hodit více než čepice :-) ...

... přeji krásné jarní dny ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danka,
    krásne pletené čiapky i šál ste vytvorili, u mňa naj tá staroružová :-)
    No a mini pavlove robievam i ja, hlavne tie s kakaom sú výborné, asi sa dnes inšpirujem na dezert. Krásne fotky, vyžaruje z nich pokoj...
    Majte pekný nový týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, pletení mě baví už od dětství, jen teď na něj nemám tolik síly jako dříve. Nebo mi spíše chybí ten správný režim, aby ta síla na pletení zůstala. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Takový víkend přijde občas vhod. Čapky perfektní, domácí sladkost ňamka- co víc jste si mohli přát!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl skvělý se vším všudy. Děkuji Hani, hezké dny D.

      Vymazat
  3. Danko, tys toho napletla... A na Pavlovu jsem dostala hned chuť. Taky mám ještě dva minidortíky (nebo maxipusinky?) v krabici, ale zatím odolávám. Pořebovala bych spíš nastartovat nějaké jarní hubnutí než cukrovo-šlehačkové orgie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, před pár lety by byl stejný počet svetrů, ne čepic :-)) Jarní hubnutí bych taky přivítala, ale přece ty pusinky nevyhodím :-)))) Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  4. Taková rodinná pohoda je k nezaplacení a tvoje pletařské výtvory jsou naprosto dokonalé.
    Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi. Rodinné pohody není nikdy dost :-) Hezké dny D.

      Vymazat