úterý 26. listopadu 2019

... hromady sněhu ...

dnes byl krásný den. Vyjeli jsme nad mraky a žasla jsem, jak tam je nádherně ...


... na listopad nezvyklé hromady sněhu (nepamatují ani pamětníci) ...



... sluníčko, příroda ...



... vzdoušek, panoramata ...





... bagr (zdolával z cesty ty hromady sněhu) ...






... totálně promočený a spokojený Bertík - cestu tam i zpátky absolvoval v těch hromadách sněhu . vůbec po cestě nešel ...




... uvidíme, co přinese zítřek. Snad potkáme nějaké adventní trhy a pak zpátky do všedních dnů, které už stejně budou vánoční ;-) ...

... mějte se krásně ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Pane jo , to je nadílka...krása...ale jsem toho názoru že sníh patří na hory ,tak ho prosím nevozte domů.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechali jsme ho tam :-D Bylo to nádherné, zase je z čeho čerpat až bude pošmourno. Krásný advent Hani, D.

      Vymazat
  2. Danko, ty fotky, kde z mrarků vykukují vrcholky kopců, jsou úžasné. Tak si to ještě užijte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Stáňo, bylo tam nádherně. Jsem ráda, že jsme jeli i na těch pár dnů, D.

      Vymazat
  3. Ach jak já bych chtěla bílé Vánoce. Když vidím ty fotky!Prima fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Hani, ani už nevím, kdy byly bílé Vánoce. Hezký advent, D.

      Vymazat
  4. Tak to je poriadna nádielka snehu, ani sa nedivím, že si ju Bertík užil po svojom :-) To isté by urobil aj Kubko :-)
    Tak si to tam užívajte a načerpajte veľa dobrej energie.
    Pekný deň prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Aďko. Já jsem spíš přemýšlela, kde bere tu energii. Sníh se bořil a ještě to bylo do kopce :-D D.

      Vymazat
  5. Danko, koukám a všude kupy sněhu a "horský vůdce" jen tak v triku s krátkým rukávem. Ale stejně to to fajn být na horách bez mraků lidí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horský vůdce :-DDDD, stále chodí plavat, tak mu bylo vedro :-D. Lidi jsme nějaké potkali, ale bylo to fajn zpestření. Krásné dny Iwko, D.

      Vymazat
  6. Danko, to je krása. Užívejte si to a ať vyjdou i trhy. Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam skvěle. Trhy jsme zvládli. Hezké dny Ivet, D.

      Vymazat