sobota 5. října 2019

... prvního ...

bylo krásné úterní odpoledne, prvního října, krásné babí léto, byl by hřích sedět doma. To budeme dneska, v sobotu. Venku prší a mě to vůbec nevadí, protože i takové dny mám ráda ...



... od minulé soboty mě pobolívá hlava. Přemýšlím co se mi v ní zase honí, protože tahle delší bolest je většinou reakce na něco. Zatím nevím co. Z prvního na druhého mě ta bolest i probudila ...


... v to úterý jsem pozorovala mraky a přemýšlela co tam ti nahoře dělají. Vypadalo to, že hrají káču, pak nás napadlo ufo a mě potom i cukrová vata. To mi ale Bertík s tatínkem vymluvili, že cukrová vata to v žádném případě být nemůže, že tam je určitě schovaná vesmírná loď s mimozemšťany ...



... a u kafíčka ty mraky udělaly ještě tohle ...





... stihli jsme i pár veselejších, "normálnějších" fotek ...



 




... než mi začalo být smutně - ne u nás doma, v celé zemi - naprosto přesně si vybavuji sebe, jako malou holku, v kuchyni u babičky, kdy v rádiu hráli písničku Karla Gotta Léta prázdnin, od té doby je jedna z mých nej a já ho poprvé zaznamenala. A první film v životě, na který jsem se mohla dívat po večerníčku, což bylo něco! byl film Romance za korunu, kde on hrál. A poprvé jsme ho viděla na živo na koncertě před sedmi lety. A o vánocích prostřednictvím gramofonových, teď CD desek býval snad všechny moje Vánoce. A bude dál ...
... všem přeji krásný víkend ...

Danka

8 komentářů:

  1. To nebe a mraky...jedna z nejlepších věcí na ně koukat a hádat...
    Krásné fotky, snad hlava už je zase v pořádku, někdy je prostě všeho nějak moc.
    A upršený 2. říjen? Asi navždycky bude spojený s odchodem někoho, kdo nás provázel všechny, i když jsme to možná ani nevnímali...
    Tak ať je ti Dani, hlavně zase dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Na mraky koukám, ale takto mě zaujmou opravdu výjimečně, byl to zvláštní den i noc a pak to ráno ... Měj se moc krásně, D.

      Vymazat
  2. Povedly se ti moc pěkné fotky mraků.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny slunny den a dlasi same hezky dny preju:-). M.

    OdpovědětVymazat