sobota 20. července 2019

... po třech letech, den první ...

píšu dokud jsem plná dojmů. Po třech letech jsem na "Coloursech" ...




... den první byl rozjezdový. Prošli jsme areál, nakoukli kde co je ...



... užívali si festivalové atmosféry ...



...vyzkoušeli kdejakou blbinu - tyhle třásně od NOTINO se mi moc líbí. Není přes ně vidět, musí se jít velmi opatrně ať do nikoho nevrazíte a smích je slyšet odevšad. Byli tam ale i tací, kteří se tím projít báli ...




... Adam se zvěčnil na mapu - napsal tam "BO OSTRAVA" - prostě naše město ;-) …


… a jedna ze společných fotek …



... první den se nám nejvíce líbilo v tramvaji, protože jsme DPO maniaci a nemůžeme bez něj být ani na festivalu. Nikde jinde ale nedávali čepované prosecco s jahodou, na které jsme v rámci zahájení zašli ...








... postavičky na komínech tančí. Chvíli jsem jenom stála a koukala na ně, je to bezvadné ...


... jako celé Colours. Přeji hezký den, pokračování příště ...

6 komentářů:

  1. Dani, tak si to tam pořádně užijte. Je to skvělá akce, znám ji z vyprávění Ostravaček...
    Tancuj, zpívej, užívej si, ať je na co vzpomínat :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nezbývá než přijet. Tohle je opravdu zážitek na celý život :-)) pro ty vzpomínky :-)))) Hezký den D.

      Vymazat
  2. To je přesně typ akce, kterou mi stačí vidět na fotkách. Ani já ani muž na to nejsme... Vůbec mne neláká na něco takového vyrazit. Ale na pokračování se ráda kouknu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) taky jsem si myslela, že tohle nemusím, stačilo vyzkoušet a lítám v tom ;-) Budu ráda, když nakoukneš ...

      Vymazat
  3. Nádhera,
    prešla som si všetky dni a muselo to byť super. Ešte nikdy som nebola na celom festivale na celý deň :)
    Pekné leto prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý den (cca od 13 do půlnoci) jsem tam byla jenom ve čtvrtek, celé čtyři dny bych nezvládla a jsem ráda, že mám festival pod nosem a můžu kdykoliv odejít domů. Asi bych nikam kvůli festivalu nejela. Krásné dny Aďko, D.

      Vymazat