pátek 14. června 2019

... tam a zpátky ...

letos jsme o ostravské muzejní noci stihli jenom návštěvu dílen Dopravního podniku, kde se historickými vozidly jezdilo tam a zpátky a tak pořád dokola ...


... Marek ve svých slušivých reflexních kšandách. S Niki jsme měly záchvat smíchu, když jsme ho viděly (proto ten jeho výraz), ale než být v tom vedru v plastové vestě, skvělé řešení, úplně mu rozumím ...


... nahazování "tykadel" s výkladem ...


... a pořádnou kontrolou, jestli je vše ok ...


... po několika okružních jízdách jsme si zašli pro prospekty a razítka - lepení zážitků do cestovatelských deníků nás stále všechny drží ...


... ach ty vlaky ...




... slavnostní příjezd stoleté, právě zrekonstruované tramvaje ...






... na chvíli za námi přijeli Adam s Míšou ...


... ukecaný Bertík v tramvaji jménem Barborka - z venku jsem ji bohužel nevyfotila, ale je celá modrá se svým jménem  napsaným na boku a uvnitř má obrázky z českých večerníčků a pohádek ... 



... tady jsme v té stoleté tramvaji. Bertík se svou novou kšiltovkou, kterou dostal od Marka k svátku ...


... Marek na okamžik odložil kšandy, Adam nelenil, aby je vyzkoušel ...


... a já přemýšlím, který z nich v nich vypadá blběji :-))) ...



... naše milované RTO ...


... a tramvaj T1, se kterou už jsem návštěvu Muzejní noci ukončila. Ostatní jeli RTO skoro až do postele, chvíli po mě ...




... a někdy v mezičase vyfoceno foto ze série "najdi Bertíka" ...



... přeji krásné letní dny ...

Danka 

8 komentářů:

  1. Dani,moc prima příspěvek. Ta stoletá tramvaj je boží!!!!!!
    Hezký víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Tramvaj je moc hezky opravená. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Vy prostě u žádné akce DPO nesmíte chybět :-). MMCh - mám se zeptat manžela, jestli by nezkusil sehnat nějaké letáčky nebo tak z pražského metra (dělá u DPP právě na metru)? Zajímalo by to Bertíka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by to už i chybělo :-))))))) Stáňo, jestli by to šlo, tak Bertík říkal, že pár letáčků atd. z metra by se mu určitě hodilo. Krásné dny D.

      Vymazat
  3. Hezky si zase užíváte a ty v krásném svetru.-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Chlap ia vlaky, koukam, ze u vas v rodine proste tradice, zrejme dedicne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělají si ze mě srandu, že to musí mít po mě, ale já takovou úchylkou vůbec netrpím :-))) Hezké dny Marci, D.

      Vymazat