středa 13. února 2019

... pohodový týden ...

tak pohodový týden, jako byl ten minulý jsem už dlouho nezažila ...


... bylo skvěle. Trochu jsme lyžovali. Bertíkovi to jde o hodně lépe než vloni. Už mu nestačím. Když lyžuju, tak mám své tempo. On kolem mě vždycky s úsměvem profičel ...



... stihla jsem se i kochat okolím ...




... zkusila jsem i selfie ...










... zvládli jsme i knedlíky s borůvkami, které v Opálené mají výborné - každý jsme měli jeden ...


... a ano, kafíčko bylo taky ...


... minulý týden jsem stihla i něco uplést a přečíst kousek knihy. Po dlouhé době jsem měla pocit, že jsem si odpočinula, že můžu dělat to, co zrovna chci - bylo mi opravdu hezky ...

... přeji vám všem stejně krásné dny ...

Danka 

14 komentářů:

  1. To je fajn, že sis to užila. Na fotkách ti to sluší a z knedlíků jsem dostala hlad :-).
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Užila, ještě dnes z toho čerpám ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Tak to je dobře, že jsi měla takový prima týden. Však to z fotek čiší.
    Přeji i další tak hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Danka,
    krásne fotky z vášho lyžovania, ani sa nedivím, že ste si to spolu užili. U nás po snehu ani stopy a lyže sme ešte ani nevybrali...
    Majte sa krásne, pozdravujem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsme lyžování stihli za pět minut 12 ... chtěli jsme ještě tento týden, ale to teplo nám plány změnilo. Krásné dny tam k Vám, D.

      Vymazat
  4. Danko, super fotky :) To jste si to parádně užili!!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Danko,parada to musela byt.Vypadaš štastně.Kde jste lyžovali.
    Krasne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vlasto. Bylo mi opravdu moc fajn. Lyžovali jsme v Beskydech, v Opálené. Krásné dny D.

      Vymazat
  6. Super, Dani, at je ti tak fajn i v dalsich dnech a tydnech. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jste se měli....jsou to nezapomenutelné chvíle.
    Eva

    OdpovědětVymazat