úterý 22. května 2018

... změna v obýváku ...

nevydržím vám neukázat změnu, která u nás proběhla v obýváku ;-). Bylo to mé tajné přání. To, o kterém víte, že není reálné, ani nad ním moc nepřemýšlíte a už vůbec nedoufáte, že by mohlo v dohledné době klapnout ...


... nejde o nic zásadního, jde o koberec. Ten starý jsem měla ráda. Ani mi skoro nevadilo, že byl na jednom místě propálený od uhlíků z vodní dýmky ...


... práce Adama ;-). Jedno léto, přes můj výslovný zákaz, aby v době, kdy jsme pryč doma nepořádal žádné pařby s kamarády a už vůbec doma nepálil vodní dýmku. Jenomže u Adama zákazy fungovaly tak, že přesně to co bylo zakázané udělal ... nepřiznal se hned, i když propálení bylo viditelné, zapíral a zapíral - tomu se dnes už smějeme, ale tenkrát mi do smíchu nebylo. Zlobila jsem se hodně! A měl veliké štěstí, že uhlík nespálil tenkrát asi měsíc starou sedačku. Propálení bylo těsně vedle ní. Minulé úterý Adam dorazil s kamarádem a koberec vyměnili. Míša s Bertíkem hráli v pokojíčku hry a manžel, ten dotáhl koberec domů a tím si hnul ze zády, takže výměny koberce se nezúčastnil ;-). Marek s Nikolkou, to abych na ně nezapomněla, pomáhali jindy a snad najdu odvahu o tom i napsat ...


... já přerovnávám a rovnám krabice, skleničky a ostatní nezbytnosti, které mám v obýváku. Zatím nemám úplně hotovo, ale už se blížím do finále. Sedačce jsem ušila nový potah a tady je výsledek ...



... a tu nádhernou kytičku jsem včera dostala od kamarádky. Aniž by věděla, že mám žluté období, taky se trefila :-) ...



... mějte hezký den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danko máte to moc hezký, ten bílej potah to krásně rozsvítil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Zatím se nemůžu vynadívat a jsem nadšená. Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Dani, je to ohromna zmena, mne se tyhle barvy libi, vsak vis, sedacka uplne zari. Kyticka uz je tresinkou na dortu:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Zatím jsem hodně nadšená z celého pokoje. Na dodělání mi chybí jen jedna skříňka ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Hezká proměna, líbí se mi to. Jen nevím, jak by u nás dopadla bílá :-D (máme sedačku koženou, takže víceméně omyvatelnou, navíc tmavohnědou ;-)). A kytička je taky moc hezká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bílá dopadla už špatně, jeden sedací díl jsem už musela vyprat, byly na něm semínka od rajčat :-) Ale líbí se mi to, tak hold budu prát. Děkuji Stáni, hezký den D.

      Vymazat
  4. Máš to moc hezké!!!!! Ta bílá je příjemná změna a obýváku sluší. Věřím, že se kocháš.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné to máte v obýváčku, Danko. Taky se mi líbí bílá, ale s naším línacím pejskem by to nešlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ten obývák používáme i jako hernu a jídelnu. Asi budu často prát a pořídím ještě jeden potah na sezení ;-) Ta bílá se mi líbí moc. D.

      Vymazat