středa 7. února 2018

... lyžujeme ...

dnes jsme lyžování s ohledem na počasí vynechali, tak mám chvilku na napsání nového příspěvku. V pondělí jsme jeli lyžovat na "Bertíkovu" Skalku (kopec, kde se učil lyžovat). Na rozjezd to stačilo nám všem. Druhý den jsme už jeli do Beskyd. Nevěděli jsme kam, nechtěli jsme moc daleko a hlavně jsme potřebovali i placatý kopec. A našli jsme. Skiareál Opálená ...

... je to areál s výhledem na Lysou horu - nejvíc zasněžený kopec uprostřed fotografie ...

... ač to tak nevypadá, kopec je nahoře prudší a ke konci mírný. Je tam i dětský vlek. Ten na chvíli využíval Uli, pak už si troufl do poloviny kopce ...

... Karoline a Bertík od začátku fičeli z hora. Každý svým tempem a způsobem. Mě to po první jízdě na Skalce, kdy jsem měla i docela strach jak to zvládnu nakonec taky šlo. Jenom kdyby to tělo tak nebolelo :-)) ...

... na úplném začátku, tedy kolem půl 1, kdy jsem ještě neměla nazuté lyže se mi podařilo vyfotit tuto fotografii. Všimla jsem si ji až při prohlížení fotek, když jsem čekala na ostatní až dolyžují. Mě se moc líbí, má zajímavé světlo a na to, že je z mobilu ...

... ne, nezapomněla jsem na manžela, tomu se taky lyžovalo dobře i když ještě v pondělí uvažoval, že nebude. Lyžování jako takové bylo a doufám, že ještě bude fajn. Co mi tam chybělo bylo WC u "spodní stanice" lanovky a nějaká vyhřívaná místnost. To vše tam sice je, ale uprostřed kopce ve stylové restauraci ...
... přeji hezký den. U nás chumelí a chumelí ...

Danka

1. Dani, hezky si užíváte. U nás dnes také nasněžilo. A ta fotka je parádní, krásné slunce a krásné mraky.
    Pa D.

2. Ta fotka je fakt moc pěkná. Povedla se ti. Já na zimní sporty moc nejsem - sjezdovky jsem obouvala jen dva roky - kvůli mladýmu. Pak už jsme ho nechávali lyžovat s kamarády a my prchali na běžky. A teď už ani neběžkuju - manžela to přestalo bavit a samotnou mne to úplně neláká.
    Hezký večer

1. Na běžkách jsme v životě nestála a ani to neplánuji :-)) Trochu sjezdu mi vyhovuje, ale celý den na kopci nezvládám. Hezký den D.

3. Danka,
    krásne fotky, u mňa je naj tá posledná, je neskutočná...
    Prajem ešte pekné zážitky z lyžovačky :-)
    A.

1. I pro mě je moc zajímavá a neskutečná. Děkujeme Aďko, D.

4. Ta poslední fotka je opravdu povedená !!!!! Zalyžovali jste si moc pěkně. Už je to docela dlouho, kdy jsem naposledy stála na lyžích a to na běžkách. Jeden čas jsem se docela ráda projížděla stopou, ale pak jsem nějak přestala a už v mém životě je zimním sportům odzvoníno.
    U vás chumelí a u nás jen včera večer spadl lehký sněhový poprašek.
    Tak si užívejte všichni sněhu a měj se moc hezky!
    Hanka

1. Děkuji Hani, děcka šly ještě večer na sníh tady na sídlišti a dnes pokračujeme v jízdách. Na běžkách jsem nikdy nebyla ... Hezký den D.

5. Krásné kopečky :) Já už nebyla na horách ani nepamatuju. Nejsem lyžař, ale jen tak pokochat se přírodou, bych vyrazila. Snad ještě vyjde čas :) Měj se hezky, Danko :)

1. Já se za lyžaře taky nepovažuju. Mám svůj styl a tempo a po těch třech dnech už nemůžu :-)) Ale hory jsou moc fajn. Hezký den Šárko, D.

6. Výhled shora je božský! A rozesmál mě ten ,,placatý" kopec:-)).
    Henrieta

1. :-)) Včera bohužel nebylo vůbec nic vidět. Hezký den Henriet, D.

7. Dani, tiše závidím, hned bych si taky zalyžovala :-) K.

8. Ahojky. Máte prosím někdo zkušenosti s touto značkou lyží ? Oplatí se?

9. Lyžovat jezdíme s kamarády každoročně! Tak doufám, že i letos nám otevřou vleky! Vždycky někde seženeme dodávku a narveme tam všechno vybavení. Poslední roky si půjčujeme dodávku tady: https://dodavky.online/. Tak snad nám to letos zase vyjde, napadne nějaký kvalitní sníh a hlavně spustí vleky!