sobota 21. listopadu 2015

... Meat Design Ostrava ...

... první ročník a byli jsme tam. V nádherných prostorách Dolu Hlubina, ve starých koupelnách s naší partou z Naproti ...
... sešli jsme se v podchodě u příšerek na běžícím páse ... 
... Bertík se zavěsí na každé zábradlí, které vidí ...


... stánek časopisu Nové proměny bydlení ...



...  Zahrady na niti ...


... instalace TON. Netuším, jestli byla k pohoupání, ale my jsme ji vyzkoušeli ... trochu klouzala ;-) ...





... pískoviště, které nebylo pískoviště ...




... slavnostní zahájení ve starých koupelnách ...




... pak jsme se přesunuli do Kompresorovny na vernisáž plakátů ...



... opět zábradlí ...


... tahle kostka mě fascinovala a přitahovala, později bude více z blízka ...








... pokračování v prvním patře. Tady neměli radost, že zkoušíme jak se na prdelkách sedí ...




... TY IDENTITY, obchůdek z centra Ostravy ...


... dřevěné hračky pro děti i dospělé - EGGX ...


... hlasovali jsme, která se nám nejvíc líbí - Bertík vybral červeného pavouka já růžového soba - kvůli barvě :-), jinak se mi líbilo letadlo a vrtulník ...


... talíř s robotkem je nádherný ...


...ten se zajíčkem taky a zajíc v mrkvi, nemá chybu - konvička na čaj :-) ...



... nádherné kachličky ...


... a přesunuli jsme se na kávičku - Pražírna Laura, bez ní by jsme nemohly odejít ...


... a už zmiňovaná kostka v detailu. Opět jsme ji využili k jinému účelu než byla určená ... jako houpačku :-), děti všechno zpestří ...


... po pohoupání jsme už šli domů ...



... hezký a příjemný kulturní zážitek ...
... na facebookových stránkách Meat Designu jsem našla fotku, kde jsme s Bertíkem vyfocení na zahájení - postava vpravo vzadu s foťákem ...


... fotila jsem tuto fotku, původně jsem ji sem nechtěla dát, ale tím pádem je důvod :-) ...


Žádné komentáře:

Okomentovat