neděle 27. září 2015

... neděle ...

... jeli jsme zase na dětské hřiště, na loď a k vodě. Rozhodli jsme se zůstat ještě jeden den, protože za prvé ráno zase svítilo sluníčko a za 2) jsme se zdrželi na včerejší oslavě ...



... fotit Rosťové výkony ve vodě jsem už nešla, ale fakt tam vlezl a asi půl hodiny plaval. Mě byla zima, tak jsme zašli s Bertíkem na čaj. Objednala jsem si velký hrnek, ale tohle jsem nečekala ...



... Bertík má potřebu stále omalovávat a moc hezky mu to jde ...


... já toho využívám, protože internet BOB nejede ...



... a když za námi dorazil Rosťa, přemýšlel jestli si má dát taky čaj nebo Frittatensuppe ...


... něco z interiéru restaurace ...


... polévka byla velmi dobrá, tak jsme nakonec objednali ještě jednu. Bertík nechtěl ani ochutnat, tak aspoň dopil čaj ...


Žádné komentáře:

Okomentovat