sobota 4. července 2015

... Praha ...

... jeli jsme do Prahy na jeden den. Vyřídit Bertíkovi občanství a aspoň se projít kolem památek. Byla jsem ráda, už jsem tam dlouho nebyla... Ráno jsme vyjeli vlakem před 6 hod a před 10 hod jsme byli tam. Ve vlaku jsme si dala mátový čaj, který mi Bertík posléze vylil a potom kafíčko a koláček, oboje výborné. Bertík si objednal jahody, ty neměli :-)


Cestu na velvyslanectví jsem měla naplánovanou pěšky, podle mapy.cz to je asi 5 km, což je tak akorát a projdu si ta známá místa ...

... Václavské náměstí ...
... Jindřišská věž ...
... Františkánská zahrada ...

... Staroměstské náměstí ...
... u Karlova mostu ...


... Karlův most ...






... Kampa ...


... tady už jsem neměla být, někde v těchto místech jsem odbočila špatně, tak jsem aspoň fotila...

... Zámecké schody...

... a tady moje pěší cesta skončila, zastávka MHD Pražský Hrad, kde jsme ale nasedli na taxík a fičeli na kanadskou ambasádu, vyřídit potřebné doklady, kde už na nás čekal Rosťa s Ámosem.
Ambasádu jsem nefotila, před vstupem nám zabavili mobily i foťák a po dvou hodinách vyřizování jsem už neměla sílu ...

... Hamr - tady jsme se byli najíst před zpáteční cestou. Dali jsme si i kafíčko, dokonce měli i "svou" šlehačku, tím získali plusové body, žádná výmluva, že šlehačka se venku kazí, na šlehačkovou mašinu dokonce svítilo sluníčko ...







1 komentář:

  1. Podobné výlety miluju. Jet něco vyřídit a zároveň si užít i zábavu. Často to takto pořádáme výlety přes celou republiku. V létě jsme také byli v Praze a navštívili jsme zoologickou zahradu v Praze a musím říct, že děti byly unešené!

    OdpovědětVymazat