středa 24. června 2015

... nová skříňka v obýváku ...

... že mi vždycky všechno tak trvá ;-)
   6 let přemýšlím, co na zeď vedle balkónových dveří - obrázek, poličku, nic ...  vyhrálo nic! Do loňska! Vloni jsem tam přibila hřebík, na kterém je rámeček se srdíčkem, který drží silou vůle, protože hřebíky do panelu jsou sice fajn, ale to nesmí být na panelu omítka ...
   Včera jsem otevřela stránky IKEA koukla jsem na koupelnové skříňky a jedna rozměrem pasovala. Zajela jsem se na ni podívat a říkala jsem si, že než vymalujeme (zhruba během 3 týdnů) budu přemýšlet jestli vezmu bílou nebo hnědou. Zašli jsme do slevového koutku a jedna hnědá tam na mě čekala. Ušetřilo mi to nejen spoustu času :-), ale i nějakou korunku a skříňka visí!!! To, že to bude tak rychle, s tím jsem ani nepočítala :-D

... ale s touhle pomocí to ani pomaleji nešlo :-) ...




 teď jenom vymyslet co do ní dám ...

Žádné komentáře:

Okomentovat