pondělí 3. října 2016

... moje večery ...

po přečtení pohádky Bertíkovi na dobrou noc si uvařím čaj, buď zázvorový s medem a citronem nebo večerní z Oxalis ...


... zapálím svíčky, někdy pustím televizi, ale vždy si vezmu notebook a koukám na blogy, co je kde nového ...


... nebo píšu příspěvek pro ten můj ...



... a teď jsem k tomu všemu ještě přidala hledání inspirace do mého prostoru na spaní. Přemýšlím jestli bude lepší bílá, šedá nebo má nejoblíbenější starorůžová, jakou květinu postavím na komodu a co pověsím na zeď ...

... zdroj Pinterest ...
... zdroj Pinterest ...
... a když začnu usínat, jdu spát a těším se na ráno ...

... krásný den :-) ...

10 komentářů:

  1. Dani, delas si to hezke, utulne, prijemne, tak to ma byt. A preju hodne radosti ze zabydlovani loznice:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,moc děkuji. To zabydlování je naštěstí příjemné. Docela jsem se na to těšila ...

      Vymazat
  2. Tomu říkám pohodička :) Inspirace do ložnice se mi moc líbí, to dřevěné obložení bych brala hned! Jen nevím, kde ho sehnat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo děkuji :-) Obložení je krásné, ale mít ho nebudu :-) ... D.

      Vymazat
  3. Krásná atmosféra u vás :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, krásná večerní pohodička. Čaj Oxalis? Neznám, musím pohledat na netu. Měj se fajn, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, OXALIS jsou skoro všude v nákupních centrech. Jednou jsem zkusila ranní a je to výborná směs se šípkem a tak jsem se zeptala na večerní a měli ho taky a taky je dobrý :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Zdravím :-), moc hezké! Borové větvičky a šišky mám moc ráda. Momentálně taky řeším ložnici a barevně to vidím podobně - kombinace šedé, starorůžové a bílé, nebo starorůžovou vyměním za béžovou.
    Krásný podzim, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zdravím :-) Béžová je taky krásná barva. Já pořád nevím, jestli si mám pořídit šedý nebo růžový pléd, jakou barvu polštářů :-)) Hezký den D.

      Vymazat