neděle 30. října 2016

... losování ...

 po snídani jsem připravila losovací lístky ...


... jedna malá šikovná ručička jimi zamíchala. (Už je v tom zběhlý, hned věděl co má dělat :-)) ...


... a vytáhla lístek ...




... se jménem Olive ...




... Oliv napsala tento komentář:
První republika, to je pro mě noblesa. Možná to máme trochu zkresleno filmy pro pamětníky. :-)
A když vidím staré fotky Barrandovských teras, tak si vždy přeji mít stroj času a mít možnost tam na okamžik být.
2olivesblog@gmail.com Na blog to neumím dát rychle, že v tom nejsem sběhlá, ale zítra večer se o to pokusím.


... Oliv moc gratuluji, všem ostatním děkuji za účast a třeba zase někdy příště. Krásnou delší neděli ... 

8 komentářů:

  1. Výherkyni gratulaci. A tobě díky za GA - ikdyž jsem nevyhrála, tak jsem si užila aspoň chvíli napětí, když jsem rolovala od malé ručičky, která míchala lístečky, dolů k rozbalování toho vylosovaného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejné napětí je i tady na druhé straně, taková lehká nervozita kdo tam bude :-) Děkuji Stáňo a hezký večer.

      Vymazat