pátek 17. srpna 2018

... zpět ...

dnes jsou to přesně 4 týdny, co jsme odjeli a 3 dny co jsme zpět (teda část výpravy). Zážitků máme hodně. Některé byly fajn, některé vůbec. U nás to tak ale bohužel bývá. Nebo bohudík. Prý nás to posiluje, o tom ale možná jindy ...
... přemýšlím, čím začít, tak asi pěkně po pořádku ...


... tím, že pořád jezdíme do stejné oblasti, se rádi vracíme na pro nás známá místa, aspoň je pozdravit. Jedním z nich je Gerlitzen ... 


... většinou dojíždíme k lanovkám těsně před koncem zavírací doby, tak býváme na kopcích sami a stihneme se opravdu jenom porozhlédnout, nadechnout a vyfotit ...







... pokus o IG foto ↓↓↓ ...



... byl to jediný výlet, kdy jsme využili tady na kopci nejen čepici, ale taky mikiny a bundy. Pak už bylo jenom vedro a vedro, občas bouřky. Doma to není jiné a hlásí to samé pořád dál 😲 ...

... snad se mi brzy povede vložit další příspěvek. Můj počítač nejenže se nedobíjí, ale taky se přehřívá a to v tom vedru není dobré ani pro mě ani pro něj. Ale zase mi rychle schne vyprané prádlo 😀...

... mějte krásný víkend ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Danko, vítej zpátky. Už mi tvé pravidelné příspěvky chyběly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, pokusím se přispívat pravidelně ;-) Hezkou neděli, D.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Uteklo, vlastně celé prázdniny :-( Hezkou neděli, D.

      Vymazat
  3. Danka,
    krásne fotky a snáď ste si aj oddýchli. Už mi chýbali vaše príspevky :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, na příspěvcích se pracuje ;-) Hezkou neděli D.

      Vymazat
  4. A já si ŕikala, kde se touláš:)
    Těším se na tvoje reportáže.
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, příspěvky budou ;-) Hezkou neděli, D.

      Vymazat
  5. Danko, nejsi v tom sama, taky mě zlobí PC, je zasekaný, potřebuji ho dát přeinstalovat, jen co zkompletuju fotky a přetáhnu je na pevné PC. Což s rychlostí, jakou teď ntb pracuje, vidím na dlouho.
    Krásné fotky, měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. Ta technika si dělá co chce, že? Hezké dny a ať nás ty pc moc nezlobí, D.

      Vymazat