neděle 19. srpna 2018

... skanzen ...

tento den byl chaotický. Původní plán bylo vláčkové muzeum a planetárium. Vláčkové muzeum kvůli Bertíka a planetárium ani nevím kvůli koho. Asi kvůli bouřek. Byli jsme tam vloni, když pršelo. Na dnešek hlásili bouřky a předpověď jim vycházela. Vstup do planetária byl domluvený na 17 hod, vláčkové muzeum se stihnout nedalo, tak změna, jede se do skanzenu! Znám ten náš v Rožnově pod Radhoštěm. Tento byl jiný, surovější, ale taky krásný ...











... hlavně při pohledu do kuchyně jsem si uvědomila jak se muselo těžce žít a jak jsme zhýčkaní 😀 ...




... ta malá okna, ta deprese, když nesvítilo sluníčko a byla zima. Nebo to v dnešní době moc řešíme? ...





... skanzen je v městečku Maria Saal. Někdo tam oplétá a obháčkovává stromy a ploty (ty jsem během jízdy autem nestihla vyfotit :-)) ...




... bylo to zajímavé :-)) ...


... po této návštěvě jsme pokračovali do zmiňovaného planetária - tam nás chytla i ta očekávaná bouřka, ale o tom příště ...

... přeji krásný den ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Krásný zažitkový den:)
    Pleteniny vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny deň ste strávili a tie stromy sú super, už som to tiež niekde zazrela a obdivujem ich šikovnosť a chuť (myslím dámy, ktorá to štrikuje :-))
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si i dovedu představit to štrikování. Je to dlouhodobý projekt a zužitkuje se tolik zbytků ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Skanzeny mám ráda - tam by se mi určitě líbilo.
    Malými okny sice v zimě nešlo moc světla, ale taky jimi neutíkalo moc tepla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že velikost oken je z praktického důvodu, ale i tak ;-) D.

      Vymazat
  4. Skanzeny mám ráda, moc pekne to vypadá. Těším se na planetarium:), M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, ty skanzeny. Z planetária mám jednu fotku, nešlo tam fotit :-))) D.

      Vymazat
  5. Danko, skanzen je moc pěkný a ten váš, v Rožnově, ten se mi líbil moc!
    Krásné dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Skanzen je moc pěkný, takže díky za fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat