pátek 8. června 2018

... Bertíkův den ...

nejenže měl v úterý Bertík svátek, ale taky byl ve školce pasovaný na školáka! Klaunem Evženií :-)) ...


... k svátku jsem mu upekla ten náš mrkvový dortík. Měla jsem na něj velikánskou chuť. Teď už se ale dívám po něčem dobrém s jahodami. Chci vyzkoušet něco nového ;-) ...


... no a ve školce to byla veliká sláva. Klauni byli vtipní a milí. Bavilo mě, jak klaun Evženie říká místo velevážené publikum - puDlikum. Možná to říkají všichni klauni, já jsem to zaregistrovala poprvé ;-) ...












... Bertík byl nadšený, že byl vybrán do orchestru ...


... klaun vybral jednoho tatínka co by dirigenta ...



... a hrálo se, zpívalo a cinkalo ;-) ...




... Amálka s talířem, Natálka v růžovém ...

... s Kristiánem ...




... všichni předškoláci měli za úkol balónky nafouknout ...


... ti dva se k tomu pasování natočili nevím proč naopak :-)) ...


... za stromem Melinka, růžové tričko se Sněhurkou má Adélka - u té byl Bertík jako jediný kluk slavit narozeniny ...


... a tady samotné pasování ...

... vlevo Esterka, s tou na besídce Bertík tancoval ... 


... paní učitelka Markétka ...
... bylo to moc hezké, veselé a barevné odpoledne ...


... a z Bertíka je definitivně školák ...

... večer jsme měli ještě jeden zážitek. Asi jsme viděli největší dopravní kolaps u sportovní haly. Bylo před koncertem, většina návštěvníků se rozhodla jet autem a díky všem uzavírkám v okolí to dopadlo takhle ...



... naštěstí tou kolonou sanitka projela ...



Danka 

12 komentářů:

  1. Tak z Bertíka už bude školák...ten čas strašně letí. Bezva akce, Dani. Je vidět, že si to užily nejen děti, ale i dospělí.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Pááááni to bylo veselo- moc pěkné pasování měli . Bertíkovi přeji ,aby ho školáctví bavilo. A přeji hezký den a nadcházející víkend.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Hani. Snad ho to bavit bude ... Krásný víkend D.

      Vymazat
  3. Marcela - Nordic Passion8. června 2018 v 8:23

    Teda to byla akce veliká. Pudliky neznam,libi se mi to:). Dort luxusní. Hezký den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudlikum bylo opravdu výborné. Bylo to krásné, hezký víkend Marci, D.

      Vymazat
  4. Krásnou akci vám školka připravila. Bertík se už určitě těší, viď?
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, moc se netěší. Ale to zvládneme. Hezké dny Petro, D.

      Vymazat
  5. Bertíkovi dodatočne všetko najlepšie k sviatku!!!
    Gratulujem malému školákovi, aj ja mám doma jedného :-)
    U nás bolo pasovanie už dávnejšie, ale bez rodičov...ale Kubíkovi sa to veľmi páčilo.
    Tortička vyzerá skvelo, mám rada mrkvové sladkosti.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Aďko, vyřídím. Já mrkvovou sladkost znám jenom tuto ;-) Hezký víkend D.

      Vymazat
  6. Dani, tak už budeš mít doma školáka, to to uteklo. :o) Akci s klauny a pasování na školáky si děti určitě báječně užily. Mně by asi i slza ukápla.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slzy jsem měla v očích, bez nich by to nešlo ;-) Uteklo to moc. Hezký víkend Dášo, D.

      Vymazat