čtvrtek 14. prosince 2017

... po dvacátéšesté ...

sice to nejsou ukázkové vánoční trhy, myslím s tím pravým vánočním zbožím, ale mám je ráda. Ještě jsem nevynechala ani jeden ročník. Poprvé jsem tam byla těhotná s Markem, proto vím to číslo takhle přesně ...


... v hale hrají vánoční písničky, vždy si s mamkou dáme medovinu, projdeme je skrz na skrz, málokdy koupíme něco jiného než jídlo, ale musíme tam jít. Nejlépe hned první den dopoledne a pak už máme klid zase na celý rok :-)) Včera jsem si to užily úplně stejným způsobem jako vždy, jen nás zarazilo, že je daleko méně stánků ...


... to, že tyhle trhy mám ráda bude i tím, že k hale, ve které se konají mám jistý vztah. Přes cestu je budova, do které jsem chodila do školy (dnes je tam ubytovna a jazykovka). Když jsem byla ve druhé třídě, začala stavba této haly a já z okna třídy koukala na bagry a náklaďáky - pamatuji si to. I naši vzpomínají, jak si na třídních schůzkách p.učitelka (tenkrát soudružka :-)) stěžovala, že nedávám pozor :-)) ... halu dostavěli když už jsem byla na střední a to jsme tam zase v rámci nějakých brigád chodili uklízet před otevřením ... tak zase za rok ;-) ...

... mějte krásný den ...

Danka

6 komentářů:

  1. Nasát atmosféru, ochutnat něco dobrého a pak domů:-)....mám to taky tak. Líbí se mi tvůj betlém z minulého příspěvku. Je nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, nic jiného od těchto trhů neočekávám. Děkuji D.

      Vymazat
  2. Krasna tradice, krasne vzpominky, je treba je uchovavat a prizivovat. Mej se hezky, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to krásnou tradici se vzpomínkami.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, škoda, že těch stánků tak viditelně ubylo. D.

      Vymazat