čtvrtek 28. prosince 2017

... moje vánoční výměna ...

už můžu odtajnit mou "trošku do mlýna" z vánoční výměny, o které jsem psala tady. Dlouho jsem přemýšlela čím bych Sadii udělala radost. Přes všechno to pletení čepic jsem se k žádnému jinému nápadu nedostala ...



... tak jsem tedy u pletení zůstala a upletla jsem tyhle čtverečky. Dají se používat buď jako podkafíčka, nebo jako útěrky. To už záleží na Sadii. Andílek je jen tak. Za prvé je ráda dávám a za druhé, prostě k Vánocům patří ;-) ...


... už se těším na další nejen vánoční výměnu ;-) ...
... přeji krásné poslední dny tohoto roku ...

Danka

6 komentářů:

  1. Zdravám Danko, líbí se mi zvolený jednoduchý vzorek, je to stylové. Měj se krásně, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kájo ;-) Děkuji. Ono to pořád platí v jednoduchosti je krása. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Dani, uz jsem chvalila u Sadie, myslim, ze mela velikou radost:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  3. hezká barva i vzor. Já bych je využila jako chňapky.

    OdpovědětVymazat