neděle 3. prosince 2017

... na vánoční vlně ...

oprášila jsem náš vánoční porcelán a zpracovala jsem první várku bílků. Odpolední kafíčko se už neslo na vánoční vlně ...


... recept už tady byl (tady), tak jenom pro připomenutí. Je to totiž opravdu rychlovka. Tentokrát jsem použila pouze špaldovou mouku. Výběr mouky je jenom na vás. Obě varianty jsou jedlé ;-)...


... foto za bílého dne, ještě bez kafíčka ...


... adventní svícen mám. Vyrobila jsem ho večer. Ještě není vyfocený, tak se nejspíš ozvu ještě během dne ...

... všem přeji krásnou první adventní neděli. Konečně jsem se dočkali, že? :-)) ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Dani, vypada to lakave, uzivej predvanocni pohody. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká vánoční souprava. A bílkový chlebíček vypadá dobře. Akorát mně nikdy tolik bílků nezbude. Tři mám z lineckého - z těch se chystám udělat oříškové pusinky. A pak budu mít jeden z náplně do vosí hnízd. Vánočku, která by jinak byla další zdroj bílků, dostanu od mámy. A já stejně z bílků nejraději pusinky.
    Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusinky budu dělat tak z jednoho bílku, to bude stačit :-)) Hezký podvečer D.

      Vymazat
  3. Dani, krásná souprava a báječný zákusek. Já dnes už pekla vánočku, jednu nesu za chvíli na náves, kde se rozsvítí vánoční strom a děti ze školy a školky zazpívají koledy. :o)
    Hezkou neděli přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude krásně zakončená neděle, užij si to Dášo. Hezký advent, D.

      Vymazat
  4. Krásný adventní čas:-)...sladké mňamky se v této době hodí:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky clanek a krasna nedele. Ja si poridila tento adventni venec https://www.decodoma.cz/Venec-adventni-z-vetvicek-s-drzaky-na-svicky.html a vikend jsem mela uklizeci. Tedka uz odpocivam a chystam se na kute a zitra hura do prace ;) :(

    OdpovědětVymazat
  6. Jukla jsem na recept a vypadá to lehce a chutně, takže akorát pro mě. Určitě vyzkouším, protože vždy pravidelně nevím, co s bílky. Sněhové pusinky třeba vůbec nemusím. Krásný adventní čas, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněhové pusinky můžu, ale jenom lehounce, budou stačit z jednoho bílku ;-) Recept na chlebíček je z těch zdravějších, cukru možná uber ;-) D.

      Vymazat