neděle 1. října 2017

... krásný den ...

vím, mám teď trochu monotónní příspěvky, ale ono to jinak nejde. Nevyfotit tuhle nádheru u Hlučínského jezera nešlo ...








... přeji krásnou neděli a vlastně celý říjen 😉...

Danka 

18 komentářů:

  1. Krásná podzimní podívaná- krásnou neděli i tobě Danko.H.

    OdpovědětVymazat
  2. A to ještě teprve přijdou dny, kdy té barevné krásy bude víc. Říjen ten to umí.
    Taky má stále cukání kde co vyfotit :-).
    Hezkou neděli, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přijdou, jen aby bylo i sluníčko :-) Krásný den Hani, D.

      Vymazat
  3. Krásně zachycená atmosféra. Hezké dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Podzimní příroda má svoje kouzlo, taky mě láká neustále mačkat spoušť :) Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejedu sama :-)) Hezké dny Šárko, D.

      Vymazat
  5. Dani, to je nádhera. Krásné fotky. Já se také těším, až už vyrazíme někam do přírody, ale ještě pár dní to nepůjde.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase máte doma jinou nádheru a té je třeba taky využít ;-) Krásné dny Dáši, D.

      Vymazat
  6. Dani, je to krása! Užívejte si krásných podzimních dnů! K.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kombinace vody a barvících se stromů je úžasná. Dneska jsme jeli kolem Váhu (na dovolenou) a na jednom místě byly zlátnoucí a červenající stromy až k řece a zrcadlily se v ní. Litovala jsem, že je foťák v autě a nedá se tam zastavit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, taky mívám foťák v útrobách auta ;-) Hezkou dovolenou Stáni, D.

      Vymazat
  8. Dani,
    mikina je moc krásná, sluší ti.
    Fotky tebe a Bertíka vyšly super, líbí se mi to pěkné světlo, které je až večer.
    Výletům zdar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti :-) Fotek tam vyšlo dost, to světlo je opravdu kouzelné. Hezké dny D.

      Vymazat