neděle 22. října 2017

... ještě jedna výstava ...

po prohlídce aut jsme v rámci jednoho vstupného mohli navštívit i výstavu Dany a Emila Zátopkových. V muzeu už jsme kdysi byli a zůstalo mi v paměti, že je strašně veliké. Vyjeli jsme už po poledni, protože jsem měla strach, aby jsme si stihli prohlédnou jak auta, tak tuto výstavu. Stihli jsme vše a s přehledem ...



... fascinovaly mě tyhle plastové průhledné postavy v pohybu. A nešly vyfotit 😃...




... Bertík zachytit v pohybu šel - postava uprostřed fotografie ⇊ ...




... stále jsem se snažila vyfotit průhledné postavy 😉...





... ale i pár zajímavostí ...


... z vítězného oštěpu Dany Zátopkové, Emilem vyrobené koště - tomu říkám kutil 😃...


4 komentáře:

  1. To je Bertík dobrý, že zvládl dvě výstavy (třeba můj manžel by s tím měl problém :-D - jak trvá prohlídka zámku déle než 45 minut, tak začíná být nervózní)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tu výstavu proběhl, byla to jenom větší místnost, nic velkého :-)

      Vymazat
  2. Aranžmá výstavy se mi líbí. A Bertík je prima kluk. Zvládnout takové dvě výstavy!!!!!
    Hezký den, Dani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, zvládl, ale jak už jsem psala Stáni, tahle byla k proběhnutí - prostě Zátopek :-) Hezký den D.

      Vymazat