čtvrtek 26. října 2017

... generální úklid ...

pár dnů jsem se neozvala, protože jsem dělala generální úklid v kuchyni ...


... ne proto, že budou vánoce, ale proto, že jsem si domů v mouce přinesla i nějaký malilinkatý hmyz, který se u nás zabydlel. Nejvíc mu chutnala zdravá mouka a lahůdkové droždí! ...




... ani po pořádném úklidu zatím není klid. Dnes jsem těchto potvůrek ještě pár živých našla ...


... jsou velké asi 4mm a nevím jak s nimi zatočit. Poradíte mi někdo prosím? ...

... děkuji a přeji krásný den ...

Danka 

19 komentářů:

  1. Marcela-Nordic Passion26. října 2017 v 14:01

    Hmm, tak to neporadím, ale chápu,jak nemilé to je. Držím pěsti v boji. Snad se najde někdo chytřejší a poradí. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, doufám, že se toho zbavím. Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Tohle asi Danko v mouce nebylo. Nám se loni tihle broučci objevovali v obýváku. Vypadá to jako větší tvrdý mravenec?
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, mravenec to určitě není a buď jsem si to přinesla v mouce, nebo v lahůdkovém droždí, tam jich bylo nejvíc ... Děkuji Alenko, D.

      Vymazat
  3. Dani, také neporadím a vůbec ti to nezávidím. No, snad se neusídlí natrvalo. Já, pokud to jde, tak vše stříkám postřikem na hmyz a mravence. :O) Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu muset nějaký postřik nejlépe přírodní sehnat. Děkuji Dášo, hezký večer D.

      Vymazat
  4. Danko, vypadá to na pilouse ,toho je těžké se zbavit.....http://www.skudci.com/pilous-cerny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za odkaz Hani, vypadá, že máš pravdu, nebyla jsem schopná něco najít, vůbec se v tomhle nevyznám. Snad se mi podaří se jich zbavit. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Tak beberky v kuchyni ti tedy nezávidím. Ještě si pamatuji nájezdy mravenců faraonů a později pro změnu moučných molů. Vždycky byla fuška se jich zbavit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tohle by bylo teda nadělení :-o Děkuji a hezký večer Stáni, D.

      Vymazat
  6. Danuš je to Lesák skladištní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíš co s ním????? Ještě se tady pohybuje :-O

      Vymazat
    2. Všechno opakovaně prober. Umi se nevim jak dostat i do orginál zabalenych potravin. Hlavně do rýže, těstovin, solamylu a taky pepř se mu libil. Takže kontrolovat, vyhazovat a vystříkávat. Biolit uni, nebo něco podobného.

      Vymazat
    3. už jsem to dělala dvakrát, jenom jsem ničím nestříkala, protože skříňky jsou plné jídla, ještě někde po něčem kouknu. Ti naši byli v mouce a lahůdkovém droždí a jinak se tak pohybují kde se dá. Už jich moc není, ale ještě jsou. Díky Jani, měj se ;-)

      Vymazat
    4. Tak hodně štěstí při lovu !!!

      Vymazat
  7. Podobné potvůrky jsou vždy nemilé. Mně vždy úplně stačí, když si na jaře k nám rok od roku hledají cestu mravenci. Co na ně neporadím, vždy prostě stříkám sprejem proti lezoucímu hmyzu. Hodně štěstí v boji, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu muset něco takového pořídit. Zatím jsem koukala v DM, ale nic takového tam neměli. Snad jsem aspoň odstranila zdroj potravy pro tyhle breberky. Děkuji Šárko, D.

      Vymazat
  8. Generální úklid za mě dělá jednou za měsíc paní na úklid domácnosti uherské hradiště . Ještě, že takové služby jsou, protože jinak by asi musel uklízet manžel :-D . Přijde mi totiž, že vůbec nic nestíhám. Máme dvě děti, do toho já jsem v práci na 8,5 hodiny, tak jsem ráda, že pak udělám s dětmi úkoly, nachystám jídlo a jdeme pomalu spát. A tak každý den kromě víkendu, ale ten úklidem teda rozhodně trávit nebudu.

    OdpovědětVymazat