neděle 4. září 2016

... venkovské trojhalí ...

dneska si od hor odpočineme :-). Z tramvaje jsem zahlédla upoutávku na akci Venkovské Trojhalí - slámu smotanou do velkých válců a v nich zapíchnuté cedule s názvem akce. Pro Ostravu neobvyklá dekorace, moc se mi líbila a teď ani nevím, jestli to bylo skutečné, nebo to byly billboardy s tímto motivem :-)) ...



... na místě jsem si přečetla podrobnější program, který se mi moc nelíbil - v jednom bodě byl dokonce slepičí zápas ve fotbale. Když už jsme ale byli na místě, nakoukli jsme dovnitř a v tom velkém prostoru byla nádherná výstava zvířátek a zemědělské techniky ...


... ve velkých klecích byli holubi, slepice, husy. Králíci byli v malých u vstupu ...


... i tyto černé a bílé slepice tam to fotbalové hřiště opravdu měly :-) (byla tam i jedna hnědá - asi rozhodčí :-)) ...


... mohli jsme vyzkoušet jak se sedí v traktoru ...


... házet perly sviním, skákat přes plot pro pírko, házet flintu do žita, hledat jehlu v kupce sena, ztratit se v bludišti ...


... ochutnat medovinu nebo nakoupit třeba domácí sirupy ...



... vybrala jsem si levandulový ...


... a nechybělo ani kafíčko, které bylo přesně podle mého gusta - malé s kopečkem zmrzliny, správně Affogato. Byli jsme v cukrárně Sladký časy. V Ostravě jsou na dvou místech. Ne další cukrárna, ale malý krámek, ve kterém se dají všechny dobroty koupit. Nejednou jsem domů vezla tzv.obalované laskonky. Ty tentokrát neměli, vybrala jsem si velikou kremroli, která mi připomněla film "Což takhle dát si špenát" a Bertík malinový nepečený cheesecake ...


... bylo to moc hezké odpoledne ...

... všem přeji krásnou neděli, Danka ...

2 komentáře:

  1. Hezka akce s vtipnymi ukoly, pro deti to muselo byt super! Peknou nedeli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo, jsem ráda, že mě ten program neodradil :-) D.

      Vymazat